رابو – گروه اجتماعی; معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزایش گرایش دانش آموزان از رشته های نظری به هنرستان ها را نشانه برنامه ریزی هدفمند برشمرد و گفت: برای ارتقای کیفیت آموزشی نیازمند مشارکت همه دست اندرکاران و تلاش مشترک در مسیر تحول آموزشی هستیم.
سید مصطفی آذرکیش معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در اختتامیه دوره آموزشی توانمندسازی روسای ادارات آموزش فنی و حرفه ای و سرگروه های مدیران هنرستان های سراسر کشور که به میزبانی استان مازندران در شهرستان جویبار برگزار شد، بر نقش کلیدی مدیران در تغییر نگرش مدارس تاکید کرد و گفت: قابلیت ها و در نهایت تغییر رفتار در مدیریت آموزشی.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی افزود: مدیران در روند اجرای مدارس متوازن به طور مستمر جهت حرکت را ارزیابی و مدیریت شوراهای مدارس را بر اساس خرد جمعی در اولویت قرار دهند.
عضو شورای عالی آموزش و پرورش، تصمیم گیری پژوهش محور، تقویت کار گروهی، مهارت حل مسئله و تفکر انتقادی در بین دانش آموزان را از محورهای مورد تاکید رئیس جمهور و سند تحول بنیادین دانست.
آذرکیش همچنین گرایش روزافزون دانش آموزان از رشته های نظری به هنرستان ها را نشانه برنامه ریزی هدفمند برشمرد و افزود: برای ارتقای کیفیت آموزشی نیازمند مشارکت همه دست اندرکاران و تلاش مشترک در مسیر تحول آموزشی هستیم.
انتهای پیام/




