اخبار اخبار فرهنگی

آتیلا پسیانی با «سکوت و سلام» به خانه هنرمندان ایران می‌آید

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو، نمایشگاه «خانه هنرمندان ایران» همزمان با اولین سالگرد درگذشت آتیلا پیسیانی، مجموعه‌ای از قاب‌های خاطره‌انگیز از نقش‌های آتیلا پیسیانی در سینمای ایران را با عنوان نمایشگاه «سکوت و صلح» به نمایش می‌گذارد. این رویداد از 26 مهر 1403 آغاز شد و تا 4 آبان ادامه دارد.

این گالری شامل 20 فریم از 9 سینماگر ایرانی است. غوغا بیات با ۲ فریم از فیلم آب و آتش و سفر ۱۴ خرداد، علی نکرافتار با ۳ فریم از فیلم آتش بس دوم و دارکمال خونسوری، امیر عبیدی با ۳ فریم از فیلم جاده قدیم، محمد فوقانی با 3 فریم از فیلم های میش و پیتزای مختلط و در جستجوی رویا، مجید صباغ بهروز با یک فریم از فیلم بازگشت، مهدی حیدری با یک فریم از فیلم بازگشت. فیلم سینمایی «وزوز سیاه» ساخته محمدمهدی دال ویژه با 3 فریم از فیلم های «سیانور»، «کشیک قلب» و «جاده بی پایان»، احمدرضا شجاعی با یک فریم از فیلم نیمه شب و محمد بدرلو. با 3 فریم از فیلم “سر قرمزی” در این نمایشگاه حضور دارند.

مجموعه تصاویر این نمایشگاه با عنوان “سکوت و آرامش” از ساعت 17:00 روز پنجشنبه 5 مهر 1403 در گالری محیطی خانه هنرمندان ایران واقع در ضلع جنوب غربی پارک هنرمندان افتتاح شد و پذیرای علاقمندان می باشد. عمومی عمومی روزانه تا 4 نوامبر.

5757

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *