آمارهایی باورنکردنی از «دوخت برتر»؛ معصومه محمدی و آموزش خیاطی به بیش از ۷۰ هزار هنرجو
اخبار اخبار اقتصادی

آمارهایی باورنکردنی از «دوخت برتر»؛ معصومه محمدی و آموزش خیاطی به بیش از ۷۰ هزار هنرجو

تبلیغات بنری


بیش از 70 هزار نفر در «دخت برتر» دوره های خیاطی را تماشا کرده اند و این مؤسسه آموزشی به مدیریت معصومه محمدی القار بیش از 250 ساعت دوره آموزشی آنلاین در اختیار هنرجویان قرار داده است تا بر اساس این آمار بتوانند در ایران به آموزش خیاطی بپردازند. دگرگونی

معصومه محمدی القار که 25 سال سابقه آموزش خیاطی را در رزومه خود داشت، پس از گذراندن دوره آموزشی از طریق آموزشگاه خیاطی، مجله آموزشی و سپس شبکه های اجتماعی، یک وب سایت آموزشی آنلاین به نام «دخت برتر» را تأسیس کرد.

دوره های آموزشی در بزرگترین موسسه آموزش خیاطی در ایران

Top Sewing که اکنون به یکی از بزرگترین موسسات آموزشی کشور تبدیل شده و بزرگترین موسسه آموزش خیاطی در ایران محسوب می شود، دوره های آموزشی خیاطی ساده، تکنیک های دوخت طلایی، ظریف دوزی، روسری دوزی، خیاطی به سبک ترکی، پوشاک بچه گانه را ارائه می دهد. و بسته های آموزشی پوشاک تابستانی که مهارت های خیاطی، ضخیم دوزی، طراحی لباس، تئوری رنگ، بافندگی، لباس عروس و … را در اختیار هنرجویان قرار می دهد. امکان تماشای چندباره آموزش در هر بازه زمانی یکی از ویژگی هایی است که باعث جذابیت بیشتر این دوره ها برای دانشجویان می شود.

حمایت و همراهی هنرجویان تا پایان دوره آموزشی و ورود به بازار کار را می توان یکی از ویژگی های بارز شرکت خیاطی دورتا دانست. در واقع دانش آموز یاد می گیرد که چگونه از مهارت هایی که کسب می کند در کارآفرینی و خودکفایی استفاده کند. مربیان 24 ساعته زیر نظر معصومه محمدی القار دانش آموزان را تا رسیدن به این مرحله همراهی می کنند.

یک تیم 200 نفره برای آموزش خیاطی حرفه ای

آمار باورنکردنی از

آماده سازی دوره ها، آموزش، حمایت و همراهی دانشجویان دختر توسط تیمی متشکل از 200 نفر شاغل در گروه خیاطی عالی انجام می شود. تیمی که در بالاترین سطوح خیاطی نیز آموزش دیده و حرفه ای ترین مربیان آموزش خیاطی را آموزش داده است.

اکنون تعداد افرادی که به صورت مستقیم یا از طریق بسته های آموزشی آموزش خیاطی را دیده اند از مرز 70 هزار نفر گذشته است و این موسسه در حال بررسی آموزش خیاطی در کشورهای دیگر است.

دخت بریتر تاکنون بیش از 80 مطلب آموزشی را در وبلاگ این گروه در اختیار دانش آموزان قرار داده است و 14 دوره آموزشی رایگان نیز برای کسانی که تازه قصد ورود به این حوزه را دارند ارائه شده است. از طرفی معصومه محمدی بیش از 100 عنوان کتاب آموزشی در زمینه دوخت و طراحی منتشر کرده است که تعداد انتشارات در صنعت خیاطی بی سابقه است.

آمار باورنکردنی از

تعالی در خیاطی و توسعه در آموزش خیاطی

خیاطی و مد در ایران از حدود سال 1305 تغییر کرد، اما این روند تا اواسط قرن بیستم ادامه یافت. آموزش خیاطی در ایران و جهان که سال ها در کنار هم انجام می شد، در دهه 1330 با تأسیس آموزشگاه های خیاطی متحول شد. پس از آن مجلات آموزش خیاطی نیز وارد این عرصه شدند، اما در دهه 90 با ورود و گسترش اینترنت و شبکه های اجتماعی، آموزش خیاطی نیز دوران جدیدی را تجربه کرد. دخت بریتر به لطف تیم حرفه ای و آموزش دیده خود توانست در این دوره جدید با تکیه بر فناوری های نوین آموزش خیاطی را در ایران متحول کند و این صنعت را به عصر جدیدی از نفوذ و گسترش سوق دهد.

آموزش حرفه ای بیش از 70000 نفر و همراهی آنها تا رسیدن به مرحله راه اندازی کسب و کار، به روز رسانی روش های نوین آموزشی و برنامه ریزی برای توسعه آموزش خیاطی برای کشورهای منطقه، نویدبخش دوران جدیدی از آموزش خیاطی در ایران است.

دخت بریتر سابقه ای به 25 سال از آغاز آموزش و انتشار کتب و مجلات آموزشی دارد، اما در چهار سال گذشته و پس از راه اندازی سایت دخت بریتر در سال 1398، تعداد و اعداد خیاطی به ثبت رسیده است. آموزش و پرورش در ایران تغییر کرده است و ساعات آموزشی، تعداد دروس و تعداد دانش‌آموزان نشان‌دهنده تغییر اساسی در طراحی آموزش در ایران است.

اکنون دختر برتر علاوه بر هنرجویان ایرانی در سراسر ایران و جهان، آموزش حرفه ای خیاطی در سطح بین المللی و تربیت هنرجویان خارجی را در دستور کار خود قرار داده است و در اولین گام طی دوره های بعدی وارد بازار آموزش خیاطی ترکیه خواهد شد. ماه .

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *