اخبار اخبار تکنولوژی

آنر رکورد گینس را با گوشی جدید شکست!

تبلیغات بنری


به گزارش – و به نقل از دیجیاتو، Honor Magic V3 یکی از محصولاتی است که طی چند هفته آینده در نمایشگاه IFA 2024 برای بازارهای خارج از چین عرضه خواهد شد. حالا آنر با همکاری برایان برگ، یکی از رکوردداران گینس، طراحی این گوشی را به شکلی خاص به نمایش گذاشته و رکورد گینس خود را ثبت کرده است.

به گزارش گیزموچینا، برایان برگ توانست با صرف 8 ساعت 54 سطح کارت را کنار هم بگذارد و بلندترین سازه کارتی جهان را بسازد. در ساخت این سازه از چسب استفاده نشده است. اما نکته جالب این رکورد، قرار گرفتن Honor Magic V3 در بالای این شاسی است که به نوعی می خواست سبک طراحی این گوشی را به نمایش بگذارد. ویدئوی شکسته شدن این رکورد را می توانید در یوتیوب تماشا کنید.

Honor Magic V3 تنها 226 گرم وزن دارد و آن را به یکی از سبک ترین گوشی های تاشو در جهان تبدیل می کند. اما شگفتی های Magic V3 به همین جا ختم نمی شود. این گوشی با ضخامت 9.2 میلی متر، باریک ترین گوشی تاشوی جهان به شمار می رود که نشان می دهد مهندسان آنر از تمام دانش خود برای ساخت چنین محصولی استفاده کرده اند. Samsung Galaxy Z Fold 6 نیز با وزن 239 گرم و ضخامت 12.1 میلی متر در رتبه بعدی قرار دارد.

خوشبختانه از آنجایی که گوشی Honor Magic V3 پیش از این وارد بازار چین شده است، برای اطلاع از مشخصات فنی این گوشی نیازی به انتظار برای رونمایی در IFA 2024 نیست.

آنر با گوشی جدید رکورد گینس را شکست!

Honor Magic V3، گوشی تاشو جدید این شرکت، با صفحه نمایش اصلی خمیده 6.4 اینچی با وضوح +FHD و صفحه نمایش داخلی با وضوح 2344 در 2156 پیکسل عرضه می شود. هر دو نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتز و قلم پشتیبانی می کنند. از دیگر ویژگی های آن می توان به Dolby Vision و HDR Vivid اشاره کرد. علاوه بر این، Magic V3 دارای گواهی IPX8 است که به این معنی است که این تلفن می تواند در عمق بیش از 2.5 متری آب زنده بماند.

همچنین یک دوربین سه گانه در پشت گوشی تعبیه شده که به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 40 مگاپیکسلی و تله فوتو 50 مگاپیکسلی مجهز شده است. Honor ادعا می کند که این سنسور می تواند تا 100 برابر زوم دیجیتال را ارائه دهد. یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نیز در جلو نصب شده است.

در بخش سخت افزار، آنر از نسل سوم پردازنده اسنپدراگون 8 با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی استفاده کرد. باتری 5150 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 واتی از دیگر ویژگی های این گوشی است.

227227

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *