اخبار اخبار تکنولوژی

آیفون ایر؛ گوشی جدید و متفاوت اپل / عکس

تبلیغات بنری


به گزارش وبسایت رابو به نقل از وبسایت دیجیاتو، این مدل باریک قرار است بین آیفون 17 استاندارد و آیفون 17 پرو قرار گیرد و برای کاربرانی که به دنبال آیفونی با ظاهری زیباتر از مدل های معمولی هستند، اما آنها به آن نیاز ندارند. عملکرد و ویژگی های پیشرفته برای مدل Pro پیشنهاد شده است.

این اولین بار نیست که اپل به فکر اضافه کردن مدل جدیدی به خط آیفون خود است. اپل در سال 2020 با معرفی آیفون 12 مینی سعی کرد مدلی کوچکتر و متفاوت از گوشی های اصلی خود ارائه دهد اما این مدل به موفقیت مورد انتظار دست پیدا نکرد و در نهایت جای خود را به آیفون 14 پلاس داد که آن هم نتوانست به بازار عرضه شود. اکنون با عرضه آیفون 17 ایر، اپل به دنبال ایجاد تغییرات جدید برای بازاریابی بهتر است.

به گفته گارمین، آیفون 17 ایر دارای ویژگی هایی مانند جزیره پویا کوچکتر، بدنه آلومینیومی، نمایشگر کوچکتر (6.6 اینچ) نسبت به مدل های پلاس و دوربین ساده تر است. این ترکیب، آیفون 17 ایر را به یک مدل میان‌رده بین مدل‌های پایه و پرو تبدیل می‌کند که به کاربرانی که به دنبال ظاهری شیک‌تر با ویژگی‌های اولیه هستند، پاسخ می‌دهد.

گارمن همچنین انتظار دارد آیفون 17 ایر نسبت به مدل های قبلی مینی و پلاس موفق تر باشد و در سال 2025 رشد چشمگیری را برای اپل به همراه داشته باشد.در ادامه این تحلیل خبرنگار بلومبرگ به برنامه های آینده اپل نیز اشاره می کند. او معتقد است که اپل در حال کار بر روی یک مدل “Ultra” از آیفون است که می تواند ویژگی های مدل Pro را در یک بدنه باریک تر قرار دهد. البته این پروژه احتمالا تا سال 2027 تکمیل نخواهد شد.

از سوی دیگر، گارمان از احتمال تولید آیفون تاشو نیز خبر داد، البته به گفته وی، فعلا اولویت اپل تولید آیپد تاشو است که احتمالا زودتر از آیفون تاشو وارد بازار می شود. همچنین انتظار می‌رود آیفون SE 4 در اوایل سال 2025 با نمایشگر OLED بزرگتر و ویژگی‌های Apple Smart عرضه شود.

5858

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *