اخبار اخبار ورزشی

استقلال توافق نکرده به بازیکن خارجی خوش‌آمد گفت!

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ کسانی که فکر می کنند در سال های حمایت از فوتبال و پیگیری جزییات این پدیده محبوب انسانی در ایران، همه جور اتفاقات را دیده اند و هیچ چیز نمی تواند آنها را شگفت زده کند، مدام از اتفاقات جدید غافلگیر می شوند!

به گزارش خبرورزشی دیگر، همه ما پذیرفته ایم که فوتبال ایران مانند هیچ جای دنیا نیست و اینجا با کمک مدیران غیر فوتبالی اتفاقاتی می افتد که باید در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود. قطعا اگر ایرانی ها دسترسی داشتند این کتاب کاملا به نام ایران مستند می شد!

و به اتفاق جدید و مدرن باشگاه استقلال خوزستان نگاه کنید که در نیم فصل لیگ بیست و سوم با چند خرید خوب خارجی ثابت کرد که با تعداد معقول و بازیکنان خوب به ایران خواهد آمد، پس از انتخاب مربی خارجی، معرفی ستاره های جدید شروع به ظهور کردند.

در سراسر دنیا وقتی عکس بازیکنی با پیراهن جدید باشگاه و برچسب خوش آمدگویی از باشگاه در رسانه ها منتشر می شود، کار تمام شده و قرارداد امضا می شود. ندیدیم بازیکنی بعد از ساعت ها توافق را تکذیب کند!

چه اتفاقی برای خرید جدید باشگاه استقلال خوزستان افتاد این بازیکن پس از انتشار پوستری که مدعی شد فقط مذاکره کرده اما پیشنهادی دریافت نکرده و با باشگاه ایرانی به توافق نرسیده است.

اگر بازیکن دروغ می گوید، باید پذیرفت که او پدیده نادری است که در این مرحله همه چیز را انکار کرده است و به همین دلیل جای او در توپ ما خالی است. اگر مدیران باشگاه بدون توافق و مذاکره دست به چنین کاری زدند، حیرت آور است.

257251

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *