اسطوره فوتبال جهان، مدل برند محبوب امریکایی شد!
اخبار اخبار عمومی

اسطوره فوتبال جهان، مدل برند محبوب امریکایی شد!

چهره مطرح و جذاب فوتبال انگلستان یعنی دیوید بکهام، امروزه با خروج از مستطیل سبز، پا به عرصه مدلینگ نهاده. البته این فوتبالیست مطرح که همواره به دلیل پوشش و زیبایی چهره، در تیر سر رسانه ها قرار دارد، پیش از این هم در زمینه مدلینگ فعالیت داشت.

اما امروزه این چهره را در قالب مدل یک برند لوازم خانگی میبینیم که احتمالا نامی آشنا برای بخشی از مردم دارد. کمپانی ninja امریکا که در زمینه طراحی و عرضه محصولات مختلف از جمله پخت و پز فعالیت دارد، با حضور اسطوره فوتبال در تیزرهای تبلیغاتی اش، توانسته به خوبی بازار رقابتی را در دست بگیرد.

تصور کنیداین برند امریکایی برای معرفی محصولات خود، با کسی همکاری میکند که اگر در تصویر بماند و هیچ کاری هم نکند، آن ویدئو بازدید بالایی خواهد گرفت. اما به راستی تاثیر واقعی و عینی حضور این چهره در تبلیغات این برند چطور بوده؟

معامله‌ای برد برد: شهرت بکهام و کیفیت نینجا

البته گمان نکنید که صرفا برند نینجا از این همکاری سود برده است. در واقع چهره مطرح انگلیسی، علاوه بر قراردادهای مالی که برای تبلیغات بسته، توانسته هنوز در تیتر یک اخبار باقی بماند. دیوید بکهام را که قبلا فوتبال دوستان میشناختند، امروزه افراد علاقه مند به دستگاه های پخت و پز نیز کاملا میشناسند. دستگاه هایی چون هواپز، باربیکیوهای حرفه ای، پیتزا پز و فر، از جمله محصولاتی ست که بکهام در معرفی آنها نقش بسزایی داشته.

نکته مثبت دیگری که این همکاری برای ستاره فوتبال به همراه داشت، کیفیت و سطح رضایت بالای مردم از برند نینجا بود. در واقع این سرآغاز انتقال اعتبار دوجانبه برای بکهام و برند نینجا بود. حالا پیرمرد جذابی که تا چند سال پیش با دریبل های جذاب در دل هواداران فوتبال جا خوش کرده بود، امروز بهترین دستگاه های پخت و پز جهان را معرفی میکند.

از مستطیل سبز تا مزرعه سبز

دیوید بکهام امروزه با تغییر اساسی سبک زندگی خود، اکثر اوقات خود را در روستا و در مزرعه میگذراند. این سبک زندگی گویا بعنوان بازنشستگی لاکچری فوتبالیست معروف بوده و علاوه بر آرامش بیشتر، شیوه درآمدی متفاوتی نیز دارد. شاید یکی از دلایل مهمی که کمپانی ninja بکهام را برای مدل خود انتخاب کرده، نزدیکی و شباهت سبک زندگی فوتبالیست، با خریداران هدف این برند است.

در واقع نینجا همواره کوشیده با طراحی دستگاه های فوق پیشرفته پخت مانند پیتزا پزهای حرفه ای چند کاره، باربیکیوهای هوشمند که در محیط های باز نیز قابل استفاده است و…مخاطبین هدف خود را از میان طبقات بالای جامعه انتخاب کند.

محبوبیت نینجا در میان ایرانیان

پای برند مطرح و باکیفیت نینجا به ایران هم رسیده و تقریبا 3 الی 4 سالی میشود که در بازار دیده میشوند. این برند ابتدا با عرضه هواپزهای دوقلو، توانست نگاه ها را به سمت خود جلب کند. رفته رفته با افزایش سطح رضایت از این محصولات، توانست دیگر ابزارهای هوشمند آشپزی را نیز در بازار جای بیاندازد. بعنوان مثال دستگاه های سرخ کن و گریل یا مخلوط کن و غذاسازهای چند کاره حرفه ای از جمله محصولات مطرح این برند است. میتوانید برای شناخت بیشتر و بررسی قیمت محصولات نینجا به این سایت مراجعه کنید.

اسطوره فوتبال جهان، مدل برند محبوب امریکایی شد!

جمع بندی: اسطوره جذاب، پرچم دار برترین محصولات

به عقیده من این همکاری که با تغییر سبک زندگی بازیکن محبوب همراه بوده، یک قرارداد فوق العاده موفق است. از این جهت که نینجا به کمک شهرت و اعتبار دیوید بکهام توانست نظرات را به سمت خود جلب کند. از آن طرف به واسطه کیفیت فوق العاده بالا و ساختار جذاب محصولات ninja این اعتبار در مرحله اول به خود بکهام برگشت و در مرحله بعد باعث افزایش چشمیگر فروش این محصولات شد.

نکته مثبت این ماجرا وجود محصولات متنوع این برند در ایران است که فروشگاه های اینترنتی مختلف معتبر انواع و اقسام کالاهای این کمپانی را موجود دارند. اگرچه سطح قیمت این محصولات در مقایسه با بسیاری از برندها بالاتر است، اما بازهم ارزش خریدی بالا دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *