اخبار اخبار تکنولوژی

اسم رمز IOS۱۹ لو رفت!

تبلیغات بنری


به گزارش – و به نقل از دیجیاتو، اپل چند هفته پیش در رویداد WWDC از سیستم عامل iOS 18 رونمایی کرد که دارای ویژگی های جدیدی مانند شخصی سازی آیکون ها و صفحات، هوشمندسازی اپل و … است. اکنون، طبق گفته بلومبرگ، اپل توسعه iOS 19 را برای آیفون با اسم رمز Luck، watchOS 12 برای Apple Watch، macOS 16 برای Mac و visionOS 3 برای Vision Pro را آغاز کرده است.

مارک ژرمن از بلومبرگ گزارش می دهد که به نظر می رسد اپل به طور رسمی کار روی سیستم عامل های اصلی خود را در سال 2025 آغاز کرده است. اگرچه ممکن است زود به نظر برسد، اما ژرمن می‌گوید جدول زمانی توسعه نرم‌افزار معمولی اپل در همان زمان شروع می‌شود.

iOS 19 و سایر سیستم عامل های اپل را به روز کنید

علاوه بر آپدیت iOS 19 با اسم رمز Chance، به نظر می رسد توسعه سایر سیستم عامل های اصلی اپل نیز آغاز شده است. به گفته مارک ژرمن، macOS 16 با کد Cheer در حال توسعه است. watchOS 12 با کد Nepali و visionOS 3 با کد Discovery تولید می شود.

iOS 18 و سایر سیستم عامل های معرفی شده در WWDC هنوز به طور رسمی منتشر نشده اند، بنابراین نمی توان برنامه های اپل برای به روز رسانی در سال 2025 را حدس زد. با این حال، اپل معمولاً حدود یک سال قبل از رونمایی از آنها شروع به توسعه سیستم عامل های جدید خود می کند. زیرا این شرکت در حال توسعه محصولات سخت افزاری خود برای سال آینده است و برای تست سخت افزار به نرم افزار خود نیاز دارد.

یکی از تغییرات عمده ای که در آپدیت امسال شاهد بودیم، Apple Intelligence است که می تواند برگ برنده ای برای شرکت کوپرتینویی ها برای رقابت با سایر شرکت ها باشد. با توجه به اینکه مدل‌های هوش مصنوعی شرکت‌هایی مانند گوگل در برخی موارد کاربران را ناامید کرده است، انتظار می‌رود اپل محتاط‌تر و بهتر عمل کند.

با این حال، باید منتظر ماند و دید که اپل چگونه می خواهد سیستم عامل های خود را با هوش مصنوعی متحول کند.

227227

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *