اخبار اخبار عمومی

 اطلاعیه مهم پلیس درباره مرحوم میرموسوی

تبلیغات بنری


به گزارش رابو از نیروی انتظامی، در این اطلاعیه آمده است: روز پنج شنبه 10 مرداد ماه در روستای نصیرگاده شهرستان لاهیجان، اهالی محل اخبار درگیری را در سه مرحله و به طور مکرر به کلانتری محل اعلام کردند. افراد به همدیگر حمله کردند و با ضرب و شتم من، بنا به گفته امدادگران، منبع درگیری مرحوم میر موسوی بود و خودروی متوفی به طور کامل تخریب و در آتش سوخت. همانطور که در تصاویر مشخص است. این پرونده باعث وحشت مردم محلی شد و پلیس به وظیفه ذاتی و قانونی خود تمامی عاملان حادثه از جمله مرحوم میر موسوی را دستگیر کرد.

این یادداشت می افزاید: متوفی شروع به تخلف و اعتراض به دستورات ماموران انتظامی و درگیری با ماموران کلانتری کرد و این امر تا رسیدن به بازداشتگاه ادامه داشت. این امر به دلیل هیجان ناشی از اصطکاک متوفی میرموسوی و پرسنل نیروی انتظامی، عدم کنترل خشم و هیجانات برخی از کارکنان و بی توجهی به وضعیت متهم رخ می دهد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: علت مرگ با توجه به اتفاقات قبل از رسیدن پلیس و وضعیت جسمی و روحی متوفی توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است.

این آگهی یادآور می شود: متوفی پیش از این در چندین مورد سابقه آسیب و درگیری داشته و در سال 1398 با پلیس درگیر و به 9 ماه حبس تعزیری محکوم شده است.

در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آمده است: رفتار برخی از ماموران نیروی انتظامی مغایر با خط مشی حرفه ای پلیس و به هیچ وجه غیرقابل قبول است و لذا افراد فوق الذکر به مراجع قضایی معرفی شدند. مقامات قضایی

این اطلاعیه می افزاید: روز گذشته با حکم سردار رادان فرمانده کلانتری و سایر عوامل، رئیس بازرسی کل الفرجا در سمت فعلی تعلیق شد و بر اساس جمع بندی گزارشات بازرسان. درگیر همینطور در صورت وجود اهمال و عدم توجه سایر مدیران پلیس; مجازات های انضباطی مناسب اجرا خواهد شد.

مرکز رسانه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خاتمه ضمن تسلیت به خانواده مرحوم میرموسوی، احقاق حقوق وی را یک وظیفه شرعی و اخلاقی برای پلیس دانست.

233233

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *