انصارالله با انتشار این تصاویر عربستان را تهدید کرد
اخبار اخبار جهان

انصارالله با انتشار این تصاویر عربستان را تهدید کرد

تبلیغات بنری


به گزارش وبسایت رابو، پس از هشدار عبدالملک الحوثی، رهبر گروه انصارالله یمن و اعلام حاکمیت بندر در ازای بندر و فرودگاه در ازای فرودگاه به عربستان سعودی در صورت تداوم محاصره یمن، رسانه های وابسته به انصارالله یمن، عکس های هوایی و مختصات مهم ترین و برجسته ترین فرودگاه ها و بنادر عربستان را تحت عنوان «تلاش کن» منتشر کردند.

بر اساس گزارش العربی الجدید، این تصاویر هوایی شامل تصاویری از فرودگاه بین المللی ملک خالد در ریاض، فرودگاه ملک عبدالعزیز در جده، فرودگاه ملک فهد در دمام، بندر راس تنوره، بندر جیزان، بندر جده و بندر ملک عبدالله در الممالک. شهرک اقتصادی عبدالله

به گزارش ایسنا، این عکس ها همزمان با بیانیه عبدالملک الحوثی منتشر شده است.

رهبر انصارالله یمن شامگاه یکشنبه خطاب به دولت سعودی تاکید کرد: آمریکایی ها سعی دارند شما را درگیر کنند و اگر می خواهید تلاش کنید. اگر برای خود خیر و ثبات برای کشور و اقتصاد خود می خواهید، دست از توطئه های خود علیه کشور ما بردارید. تشدید حملات علیه یمن غیرقابل قبول است.

انصارالله با انتشار این عکس ها عربستان را تهدید کرد

وی خاطرنشان کرد: فشار برای انتقال بانک ها از صنعا اقدامی احمقانه است و هیچکس در دنیا چنین فکری نمی کند، اما دولت سعودی برای خدمت به رژیم صهیونیستی و اطاعت از آمریکا و همچنین یمن این اقدام را انجام داد. عربستان سعودی از طریق واسطه ها هشدار داده است که از این امر دلسرد شده است اما همچنان از آن طفره می رود.

انصارالله با انتشار این عکس ها عربستان را تهدید کرد

آمریکا قصد دارد عربستان سعودی را وارد یک جنگ همه جانبه کند و عملا وضعیت این کشور و یمن را به اوج جنگ بین دو طرف برگرداند، اما یمن هرگز در مقابل اقدامات و اقدامات احمقانه آنها سکوت نخواهد کرد. . این کشور شاهد گرسنگی و فروپاشی اقتصادی یمن نخواهد بود و حمایت مستقیم آن از مقاومت فلسطین مانع از پاسخگویی آن به این اقدامات نمی شود. هر کس فکر می کند که می تواند مردم یمن را از طریق گرسنگی، بیماری و محاصره بکشد، اشتباه می کند. عربستان باید بداند که جایز نیست در برابر رفتار احمقانه خود سکوت کند و جلوی این اشتباه را بگیرد. یمن با بانک علیه بانک، فرودگاه ریاض با فرودگاه صنعا و بنادر با بنادر مبارزه خواهد کرد.

الحوثی با بیان اینکه رسانه های سعودی کاملا در خدمت رژیم صهیونیستی هستند، تاکید کرد: اگر دولت سعودی به این باور رسیده است که در کنار آمریکا از یهودیان حمایت مالی و رسانه ای خواهد کرد، باید این امر جدی را نیز بپذیرد. خطر عواقب. مشارکت عربستان سعودی با آمریکا و رژیم صهیونیستی، منافع، امنیت و نفت ریاض را به خطر می اندازد.

انصارالله با انتشار این عکس ها عربستان را تهدید کرد

وی تهدید کرد و گفت: زمانی که ما را مجبور به انتخاب هایی کنید که راه گریزی از آن نداریم، با اطمینان کامل عمل می کنیم زیرا در حال حاضر در جنگ و محاصره هستیم.

الحوثی همچنین توضیح داد: یمن در ازای آزادی اسرای حماس به عربستان پیشنهاد آزادی خلبانان خود را داد اما به دلیل دشمن صهیونیستی این پیشنهاد را نپذیرفت.

انصارالله با انتشار این عکس ها عربستان را تهدید کرد

از سوی دیگر، محمد العطافی، وزیر دفاع یمن در پیامی به عبدالملک الحوثی گفت: ما مشتاقیم دستورات شما وارد جنگی سرنوشت‌ساز شود که دشمنان را پشیمان کند. فرصت‌های از دست رفته برای صلح یمن دارای قابلیت‌هایی است که می‌توان از آن برای هدف قرار دادن دشمنان استفاده کرد. اگر دشمنان به حماقت خود ادامه دهند، نیروهای مسلح یمن آتش جنگ را به سوی آنها خواهند فرستاد.

انصارالله با انتشار این عکس ها عربستان را تهدید کرد

311311

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *