اخبار اخبار عمومی

انفجار شدید ۳ واحد مسکونی در شرق تهران

تبلیغات بنری


به گزارش وبسایت رابو، سید جلال ملکی گفت: ساعت 10:07 صبح امروز یک مورد انفجار در سامانه 125 گزارش شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان از چهار ایستگاه را به همراه نردبان و خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل اعزام کرد. . محل حادثه در خیابان البیریزی، خیابان المرسل، خیابان طبرسی واقع شده است.

جام جم در خبری نوشت: وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل، اظهار داشت: با حضور آتش نشانان خاطرنشان شد که این انفجار در طبقه پنجم ساختمانی پنج طبقه و سه طبقه رخ داده است. واحدهای مسکونی به مساحت 180 متر مربع تخریب، تخریب و سوختند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره شدت انفجار افزود: شدت انفجار به حدی بود که در و پنجره این سه واحد تخریب و به خیابان پرتاب شد. سنگ های نما و نرده نیز ریزش و ریزش کرده و به یک دستگاه خودرو تایبا و یک دستگاه پژو 405 آسیب وارد شده است.

ملکی به وقوع آتش سوزی پس از انفجار اشاره کرد و گفت: آتش نشانان به دو گروه تقسیم شده و اقدامات خود را برای اطفای حریق و امداد و نجات آغاز کردند. گروهی از آتش نشانان با قرار گرفتن در طبقات فوقانی 15 نفر از ساکنان این ساختمان از جمله خانمی 40 ساله که در طبقه پنجم قرار داشت و دچار سوختگی شده بود، نجات دادند. بقیه افراد آسیبی ندیدند.

وی ادامه داد: گروه دیگری از آتش نشانان آتش در طبقه پنجم را مهار کردند.

مالکی با بیان اینکه شواهد نشان می دهد نشت گاز عامل این حادثه بوده است، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل ماموریت خود را به پایان رساندند و یک ایستگاه برای حفظ ایمنی در محل باقی ماند.

233217

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *