اخبار اخبار ورزشی

اولین تغییر دنیامالی در وزارت ورزش

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر احمد دنیامالی در حکمی سید غنی نذری خانقاه را به عنوان سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و امور محلی وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

در بخشی از تصمیم وزیر ورزش و جوانان خطاب به النزاری آمده است: انتظار می رود از ظرفیت های موجود استفاده شود و با جامعه ورزش و جوانان کشور، کارشناسان و صاحب نظران تعامل و ارتباط موثری صورت گیرد. و متخصصان و صاحب نظران حوزه برنامه ریزی برای تحقق اهداف، وظایف، مأموریت ها و برنامه ها به منظور ارتباط موثر با نمایندگان محترم شورای اسلامی، گسترش فضای هم افزایی با قوه مقننه و اعضای آن و تقویت ارتباط با شورای اسلامی دستگاه قضایی به منظور تصمیم گیری در خصوص دعاوی اقامه شده و مرتبط با وزارت و همچنین هماهنگی و نظارت بر عملکرد دستگاه های دولتی در استانداری ها و اعمال اهتمام مضاعف.
امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودها و توصیه های مقام معظم رهبری، تاکیدات و سیاست های ریاست محترم جمهوری در بحث ها و موضوعات مرتبط با ورزش و جوانان، در راستای سیاست ها و اخلاقیات باشد. بیانیه اداری کارگزاران دولت اتحاد ملی. در تدوین و اجرای برنامه های موثر و تحول آفرین موفق باشید. توفیق جنابعالی را در انجام امور محوله از خداوند متعال مسالت دارم.

نظری دارای دکترای حقوق و سابقه نمایندگی شورای اسلامی در جلسه یازدهم و عضویت در کمیته اقتصادی و کمیته اصول 90 است.

دکتر احمد دنیمالی همچنین فریبا محمدیان را به عنوان معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

اولین تغییر مالی در وزارت ورزش

در بخشی از این بند آمده است: «انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و تعامل سازنده با جامعه ورزش بانوان کشور، ورزشکاران، پیشکسوتان، مدیران، کارشناسان، کارشناسان و متخصصان در زمینه برنامه‌ریزی به اهداف، وظایف محوله دست یابند. ماموریت ها و برنامه هایی در راستای توسعه و ترویج ورزش بانوان، نهادینه سازی ورزش در بین خانواده ها، حضور پررنگ و آبرومندانه بانوان در مسابقات بین المللی ورزشی، نمایش هویت، شخصیت و توانمندی های بانوان ایرانی با رویکرد و حفظ عفاف، حجاب و… ارزش های اسلامی مشترک است.
امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودها و توصیه های مقام معظم رهبری مدظله العالی و در راستای سیاست ها و رهنمودهای اخلاقی و اداری دولتمردان و ائتلاف ملی در راستای تدوین و تدوین اجرای برنامه های موثر برای رسیدن به “ایرانی قدرتمند با ورزش قوی”، برای رهبر بزرگوار در انجام وظایفی که از جانب خداوند متعال به او محول شده است، دعا می کنم.

معاون وزیر ورزش در امور بانوان در دولت یازدهم، رئیس فدراسیون اسکی، نایب رئیس فدراسیون والیبال و یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد از جمله سوابق اداری و تحصیلی معاون جدید ورزش در امور بانوان است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *