اخبار اخبار فرهنگی

اکبر زنجان‌پور و جلال تهرانی؛ دو کارگردان از دو نسل روی صحنه تئاتر/ «اکتینگ» در ایرانشهر و «بونکر» در تئاتر خصوصی اجرا می‌شود

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو، نمایش تامیل به نویسندگی زویا دورانگی با ترجمه زیبای خادم حقیقت به کارگردانی اکبر زنجانپور و تهیه کنندگی محمد قدس از 23 آبان در تماشاخانه تالار سید ایرانشهر ناظرزاده کرمانی اجرا می شود. 1403. به گزارش روابط عمومی پروژه، پیش فروش بلیت های این نمایش از روز سه شنبه 17 آبان ماه آغاز می شود.

اکبر زنجانپور، هوشنگ گوانلو و محسن بهرامی بازیگران نمایش «بازیگری» هستند. زنجانپور بازیگر و کارگردان ایرانی تئاتر، تلویزیون و سینما پس از 8 سال دوری از صحنه تئاتر با نمایش جدید خود «اکتینیک» به روی صحنه می رود.

پیش از این قرار بود مرتضی اسماعیل کشی در این نمایش به عنوان بازیگر ایفای نقش کند که به دلیل تعویق اجرای نمایش و تداخل در پروژه دیگری، محسن بهرامی بازیگر سینما و تئاتر جایگزین وی شد. سایر بازیگران این سریال به زودی معرفی خواهند شد.

رونمایی از پوستر فیلم سنگر

پوستر فیلم سنگر به کارگردانی جلال تهرانی و طراحی مازیار تهرانی رونمایی شد. مازیار تهرانی، طراح و گرافیست سرشناس ایرانی، جدیدترین اثر جلال تهرانی را به عنوان مدیر هنری در نمایش «بانکر» همراهی می کند.

وی بیش از 20 سال سابقه طراحی پوسترهای تئاتری و سینمایی دارد و جوایز بسیاری از جمله تندیس جشنواره تئاتر فجر برای طراحی پوستر را از آن خود کرده است. تهرانی چند سالی است که از تکنیک های طراحی و تصویرسازی در پوسترهای تئاتر خود استفاده می کند و علاوه بر جلال تهرانی، با کارگردانانی چون فرهاد آئیش، حسین پاکدیل، فرزانه کابلی، احسان فلاحت بش و شهرام کرمی همکاری داشته است.

سارا رسول زاده و حمیدرضا آذرنگ بازیگران نمایش «بنکر» هستند که این روزها برای نمایش در مجموعه تئاتر لبخند آماده می شوند. فیلم «بنکر» از 18 آبان لغایت 18 آذرماه ساعت 19:00 در سالن مجموعه تئاتر لبخند نمایش داده می شود.

24457

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *