اخبار اخبار تکنولوژی

این تصاویر با دوربین شیائومی ۱۵ پرو گرفته شدند /عکس

تبلیغات بنری


به گزارش – و به نقل از گجت نیوز، شیائومی که به زودی شیائومی 15 را به عنوان گوشی پرچمدار جدید خود معرفی خواهد کرد، به تازگی از طراحی آن رونمایی کرده و اکنون ضمن اعلام ظرفیت باتری، نمونه تصاویری از نسخه پرو را به اشتراک گذاشته است. از این گوشی

مشخصات و نمونه تصاویر دوربین شیائومی 15 پرو

در زیر نمونه تصاویر دوربین اصلی این گوشی پرچمدار چینی با دیافراگم f/1.44 و فاصله کانونی 35 میلی متر، دوربین تله فوتو با دیافراگم f/2.0 و فاصله کانونی 60 میلی متر و منظره یاب پریسکوپ را مشاهده می کنید. دوربین تله فوتو با دیافراگم f/2.5 و فاصله دید 120 میلی متر. در گذشته، گزارش‌هایی مبنی بر استفاده شیائومی از سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX858 برای دوربین تله‌فوتو Periscope در گوشی رده بالای جدید خود مانند Xiaomi 14 Ultra وجود داشت.

شیائومی 15 پرو از دوربین تله فوتو پریسکوپ با زوم اپتیکال 5 برابر استفاده می کند. شیائومی همچنین اعلام کرد که این گوشی از لنز نوری پرسرعت قدرتمندتری نسبت به لایکا و پلت فرم محاسباتی AISP 2.0 شیائومی برای عکاسی برخوردار است.

مسئولیت تامین انرژی نسخه پرو شیائومی 15 بر عهده یک باتری 6100 میلی آمپر ساعتی است در حالی که سال گذشته باتری 4880 میلی آمپر ساعتی برای این مدل در نظر گرفته شده بود. شیائومی 15 به باتری 5400 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که نسبت به نسل قبلی خود 790 میلی آمپر ساعت افزایش داشته است. اما تغییر محسوسی در اندازه باتری ها مشاهده نمی شود و ظرفیت آنها با کوچکترین افزایش ابعاد افزایش می یابد.

این عکس ها با دوربین/عکس شیائومی 15 پرو گرفته شده اند

چگالی انرژی باتری شیائومی 850 وات ساعت بر لیتر است که رکورد جدیدی برای این غول فناوری چینی است. عمر باتری نسخه استاندارد 23 درصد افزایش یافته است و باتری نسخه پرو 38 درصد بیشتر از قبل دوام می آورد.

سری 15 شیائومی سه شنبه هفته آینده رسما معرفی خواهد شد.

227227

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *