اخبار اخبار عمومی

این زن ۸۰ ساله کره‌ای می‌خواهد میان دختران جوان تاریخ‌ساز شود

تبلیغات بنری


به گزارش آنلاین از یورونیوز، اوایل ماه جاری، او به عنوان یکی از فینالیست های کره جنوبی برای تعیین نماینده این کشور در مسابقه سالانه Miss Universe معرفی شد. دوشیزه چویی روز دوشنبه (30 سپتامبر) با 31 شرکت کننده دیگر رقابت خواهد کرد تا تاج دوشیزه کره جنوبی را به دست آورد و نماینده کره جنوبی در فینال دوشیزه جهان باشد که نوامبر آینده در مکزیک برگزار می شود.

وی در پاسخ به این پرسش ها: چگونه یک زن 80 ساله می تواند سالم و آراسته باشد؟ چگونه آمادگی جسمانی خود را حفظ می کنید؟ او گفت: “شما از چه رژیم غذایی پیروی می کنید؟” پیر هستند، بیایید سالم زندگی کنیم.

اگر چویی که سه نوه دارد، عنوان قهرمانی کره جنوبی را کسب کند و به مکزیک راه پیدا کند، بیش از دو برابر مسن ترین فینالیست مسابقات، بئاتریس اینگویا 40 ساله از مالت خواهد بود.

تلاش‌های خانم چوی برای برنده شدن در فینال‌های امسال در حالی صورت می‌گیرد که برگزارکنندگان مسابقه Miss Korea Universe مسابقه امسال را با شعار “سن در رویا مهم نیست” برگزار می‌کنند.

خانم چوی می‌گوید: «این مهم است که از بیرون زیبا به نظر برسید، اما فکر می‌کنم شما باید از درون نیز آرام باشید و بدانید که چگونه به دیگران احترام بگذارید. این روزها بسیاری از مردم منفی گرا شده اند.

233233

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *