اخبار اخبار تکنولوژی

این پهپاد فقط صد گرم وزن دارد

تبلیغات بنری


به گزارش آنلاین، از آنجایی که DJI Neo بسیار کوچک است، عملکرد آن در زمینه هایی مانند عمر باتری محدودیت هایی دارد. عمر باتری این پهپاد در طول پرواز 18 دقیقه است. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این پهپاد، سیستم بازگشت به خانه (RTH) است و در صورت اضافه کردن کنترلر به آن، به لطف دو آنتن (یک فرستنده و دو گیرنده)، می تواند مسافت طولانی را تا فاصله 10 کیلومتری پرواز کند. ، تصویر را به شما منتقل می کند.

به گفته دیجیاتو، این پهپاد را می توان با ریموت کنترل 129 دلاری DJI RC-N3 برای گرفتن عکس های پانوراما نیز استفاده کرد. یا با استفاده از دوربین ۴۹۹ دلاری Goggles 3 و جدیدترین کنترلر حرکتی FPV این شرکت، این پهپاد می تواند در حین پرواز حرکات آکروباتیک انجام دهد.

یکی دیگر از ایراداتی که در Neo به آن اشاره شد، عدم وجود حالت پرتره است. البته با این پهپاد می توانید ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید. نئو از 20 گیگابایت حافظه داخلی نیز پشتیبانی می کند و قابلیت افزایش حافظه را ندارد.

حالت های عکاسی برای پهپاد DJI Neo

بیشتر سیستم ناوبری این پهپاد به قابلیت های ردیابی سوژه و هوش مصنوعی متکی است. DJI چندین حالت عکاسی برای پهپاد خود دارد.

Dronie: پهپاد به سمت عقب پرواز می کند و با دوربین قفل شده روی هدف بالا می رود و فیلم ضبط می کند.

دایره: پهپاد به دور سوژه می چرخد.

موشک: پهپاد در حالی که دوربین به سمت پایین است بالا می رود.

برجسته: پهپاد می چرخد ​​و سوژه را در کادر نگه می دارد.

حلزون: پهپاد بالا می رود و دور سوژه می چرخد.

بومرنگ: پهپاد در مسیری بیضی شکل به دور هدف پرواز می کند و در حین دور شدن از نقطه شروع بالا می رود و در بازگشت پایین می آید.

علاوه بر این، می توانید DJI Neo را با استفاده از دستورات صوتی مانند “Hey! Fly!” کنترل شده همچنین با نصب برنامه DJI Fly بر روی تلفن خود و از طریق اتصال مستقیم Wi-Fi قابل کنترل است.

نسخه محدود Neo امروز برای پیش‌سفارش در دسترس است، اما هنوز تاریخ عرضه آن اعلام نشده است. قیمت آن ۱۹۹ دلار است و با ۲۸۹ دلار می‌توانید بسته‌ای که شامل پهپاد و سه باتری اضافی می‌شود، تهیه کنید.

5858

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *