اخبار اخبار فرهنگی

بازگشت «سلمان فارسی» به شهرک غزالی/ ۵ سریالی دیگر در مرحله تولید و پیش تولید از بهروز غریب پور تا سعید سلطانی

تبلیغات بنری


به گزارش -، مهدی میرچی – مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی – در گفت وگو با ایسنا از آغاز پروژه های جدید در شهر غزالی خبر داد.

به گفته میرچی، فصل جدید سریال «داستان کمال» در مرحله پیش تولید است و فیلمبرداری این سریال از اول مهرماه آغاز می شود.

سریال فارسی سلمان

به گفته وی، پروژه «سلمان پرشین» از مهر ماه آینده تولید قطعات جدید این سریال را در شهرک غزاله آغاز می کند و دکورهای این سریال همچنان در حال آماده شدن است.

بازگشت

سریال توبی

وی همچنین به آخرین روزهای تصویربرداری سریال توبی به کارگردانی سعید سلطانی پرداخت و گفت: این سریال که در حال پخش است آخرین روزهای ضبط خود را سپری می کند و پس از 15 روز ضبط آن به پایان می رسد.

بازگشت

سریال سوجان

میرچی همچنین از ادامه تصویربرداری سریال «سوژان» در شهرک غزاله خبر داد و گفت: این سریال به تهیه کنندگی مهدی کریمی و کارگردانی حسین تبریزی این روزها در شهرک غزاله در حال تصویربرداری است و گروه سازنده این سریال در حال تصویربرداری هستند. در غزاله شروع به کار کرده است. شهر برای چند روز

این سریال که تولید آن از سال گذشته آغاز شده بود، اکنون در روزهای پایانی تولید قرار دارد. در فصل اول، وقایع تاریخی سال های 1310 تا 1357 گیلان در یک سلسله 60 قسمتی روایت می شود و مهم ترین موضوع، نقش و اهمیت زن در خانواده و جامعه است.

ثریا قاسمی، سید مهرداد زیایی، حمیدرضا نعیمی، مهران رجبی، مهدی صابعی، بهادر زمانی، علی مرادی، غزاله اکرمی، افشین قیاثی، رامین راستاد، حدیث نکرو، ساغر عزیزی، شیرین محسنی، زهرا جهرمی، فرج دومی، پریسا. رضایت عباسی، بهمن دان، اتابک نادری، فریده درایاماج، علی علیپور، نگار بابایی، امین شنرانی، مهران ضغمی، فرخند طالبی، مرجان متکی، بهمن صادق حسنی، مرتضی علم، فاطمه حاجوی، منیره حسین زاده، معصومه مرثیه، معصومه. . باقر یکتا، فریبرز زیده سرای و عادل علیزاده از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

داستان این سریال داستان زندگی «سوژان» دختر گیلانی از دوران نوجوانی تا دوران مادری و مادربزرگش است و در این دوران بخش‌های مهمی از تاریخ معاصر ایران و گیلان روایت می‌شود.

بازگشت

سریال آقای قاضی

میرچی همچنین از شروع فصل جدید سریال «آقای قاضی» در شهرک غزاله خبر داد و گفت: فصل جدید این سریال اوایل آبان ماه در شهرک غزاله که لوکیشن این سریال بود تولید می شود. سری.

میرچی در نهایت از ساخت سریال عروسکی با عنوان طلا بلا به کارگردانی بهروز غریب پور در شهرک غزالی خبر داد.

5757

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *