بازیگرانی که در فصل جدید پایتخت حذف شدند
اخبار اخبار فرهنگی

بازیگرانی که در فصل جدید پایتخت حذف شدند

تبلیغات بنری


به گزارش -، پس از مدت ها تنش بر سر ادامه یا عدم ادامه سریال «پایتخت» و بر اساس اطلاعات یکی از نمایندگان این سریال، به نظر می رسد ساخت فصل هفتم این سریال آغاز شده است.

به گزارش «تابناک»، پنجشنبه ۱۰ خرداد، هومان حاج عبدالله بازیگر این سریال در صفحه شخصی خود در توییتر با انتشار تصویری از کیک رنگی به شکل عبارت «پایتخت ۷» نوشت: “شروع پایتخت 7 شبیه کیک رنگارنگی است که… بچه ها آن را در پشت صحنه درست کردند.”

به این ترتیب مشخص شد ساخت قسمت هفتم این اثر که شایعات فراوانی بر سر زبان ها افتاده، از روزهای پایانی بهار آغاز شده و به تلویزیون بازمی گردد. در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر تولید قسمت بزرگی از داستان این فصل در تاجیکستان منتشر شده است که هنوز تایید نشده است.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت» که اولین بار توسط گروه فیلم و سریال از شبکه یک سیما تولید شد، در آخرین روزهای زمستان 89 پخش شد و پس از آن حدود هشت سال پیش با استقبال مخاطبان از سیمافیلم تولید شد کمدی سازماندهی شده صداوسیما در 6 فصل رکورددار شد.

پایتخت در فصل‌هایی که پخش می‌شد فراز و نشیب‌هایی داشت، اما همیشه در مقایسه با سایر کمدی‌های تلویزیونی دهه 90 از سطح کیفی قابل قبولی برخوردار بود. به طوری که پخش مجدد شبکه های آی فیلم، تماشا و حتی سیما گاهی مخاطبان بیشتری نسبت به کمدی های جدید روی آنتن می برد.

در این سال ها بارها زمزمه هایی مبنی بر ساخت نسخه سینمایی این سریال و تمایل بازیگران به ساخت آن شنیدم اما هیچ گاه تکمیل نشد و به همین دلیل ساخت احتمالی آن به بعد از ساخت قسمت هفتم موکول شد. فصل سریال.

همزمانی و سکوت طولانی

«پایتخت» پس از حواشی فصل ششم به نوعی کاهش یافت که منجر به سخنرانی رئیس وقت صدا و سیما شد و ادامه تولید خود را در هاله ای از عدم قطعیت قرار داد. بنابراین مدتی از شبکه های تلویزیونی بازپخش نشد. این سکانس‌های حاشیه‌ای و همچنین انتقاد از تدریس ضعیف این اثر در آن زمان، ممکن است مدیران امروز رادیو را تشویق کند تا بر تولید این اثر با دقت و حساسیت بیشتری نظارت کنند و نتیجه آن حداقل به اندازه حاشیه‌های کم حاشیه باشد. سری قبلی

در عین حال، از آن زمان، اگرچه دو قسمت به عنوان پایان فصل ششم تولید و پخش شده است، اما طولانی‌ترین پخش تلویزیونی بدون ساخت «دی سی» جدید بوده است.

حالا این سریال در شرایطی به تلویزیون بازمی گردد که این روزها کمدی های سروش صحت از جمله «لیسانس» و «استاد» با حال و هوای کاملا متفاوت، بسیار پرطرفدار شده است. «زیرخاکی» به چهار فصل رسیده و به موفقیت های بزرگی دست یافته و «نون خا» با فضایی نسبتاً مشابه پایتخت، پنج فصل داشته و برای فصل ششم آماده می شود. با گذشت پنج سال از توقف پخش این سریال که شاهد تحولات سریع تلویزیونی بود، باید دید استقبال از سریال جدید چگونه خواهد بود. اما فضای کمدی تلویزیونی آنقدر تغییر نکرده است که کار عوامل «پایتخت» را بسیار سخت بداند.

غیبت چند بازیگر کلیدی

فصل هفتم سریال پایتخت تحت تاثیر غیبت بازیگران زیادی قرار گرفت و از این حیث توانست سازندگان را با چالش مواجه کند. مهم ترین بازیگری که در این سریال غایب خواهد بود بهرام افشاری است که در فصل پنجم و ششم در نقش «بهتاش» به شخصیتی معروف تبدیل شد، اما این بار به دلیل حضور در پروژه های سینمایی، همراهی نمی کند. سلسله. او در این سال ها با فیلم «فسیل» در سینما رکورد زد و با دو فیلم «هفتاد و سی» که کارگردانی آن را بر عهده داشت و «مردان عینکی» تلاش می کند موفقیت آن اثر را تکرار کند.

مهران احمدی که پیش از این به «پایتخت» رفت و آمد داشته، دومین بازیگر مهم سریال است که در فصل هفتم دیده نمی شود.

سارا و نیکا فرگانی دو بازیگر جوان اصلی این سریال هستند که از کودکی با «پایتخت» همراه بوده‌اند و با وجود اینکه بازیگر نبودند، جزو پنج بازیگری بودند که در تمام فصل‌های آن حضور داشتند. به دلیل تاثیر انتشار عکس های نامتعارف در فصل هفتم حضور نخواهند داشت. این سناریو هم وجود دارد که چون این دو بازیگر جای خود را به بازیگران دیگری می دهند، همکاری آنها با این سریال به کلی قطع می شود.

آیا روح «بنگالی» بازخواهد گشت؟

برخلاف اعداد ذکر شده، بازگشت علی رضا خمسه در نقش «بابا بنگالی» را می توان محتمل دانست. او به احتمال زیاد در قالب یک روح به سریال باز خواهد گشت و جوک جدیدی به «پایتخت 7» اضافه می کند، زیرا در پنج قسمت اول یک شخصیت ثابت بود و به دلیل مرگ او در فصل ششم حضور نداشت. شخصیت. .

ایده حضور علی رضا خامسی در نقش «شبح بابابنجعلی» پیش از این توسط محسن تنابنده، طراح و نویسنده اصلی اثر مطرح شده بود، اما هرگز اجرایی نشد. اما با اظهار نظر چندی پیش علی رضا خمسا که در آن از دعوت بازیگران سریال برای بازگشت به این اثر خبر داده بود، می توان اجرای آن را امکان پذیر دانست.

مجری و دوستانش دوباره روی آنتن می روند

فصل هفتم پایتخت شاهد بازگشت این تهیه کننده پرکار و کهنه کار سریال های تلویزیونی به رسانه خواهد بود. در حالی که کوروش در سال های گذشته از فصل ششم این اثر مجری بسیار کم کار بوده و تنها دو سریال کم حاشیه را به صورت خانگی ارائه کرده است، با سری هفتم به تلویزیون بازخواهد گشت. در این چهار پنج سال نام مقدم در کنار بسیاری از پروژه های تلویزیونی از جمله سریال جاسوسی «تروریسم» شنیده شد اما به نتیجه نرسید.

شایان ذکر است که الهام غفوری تهیه کننده، محسن تنابنده، نویسنده و بازیگر، ریما رامین فر، احمد مهرانفر و مهران احمدی به عنوان برخی دیگر از چهره های مطرح سریال پایتخت در طول سال گذشته با رسانه ملی همکاری نکردند. دوره زمانی. این سالها

چالش “سرمایه” طولانی.

در حالی که برخی رسانه ها از ساخت فصل هفتم «پایتخت» در 15 قسمت خبر دادند، با توجه به زمان بندی معمول این سریال، صحت این رقم بعید به نظر می رسد. زیرا در چنین شرایطی، «پتخت 7» احتمالاً در نیمه اول ماه مبارک رمضان امسال (11 تا 25 اسفند 1403) برنامه ریزی می شود و زمان طلایی نوروز را که به نوعی زمان معمول «پتخت» است، از دست خواهد داد. سریال روی ایر..

بازیگران حذف شده در فصل جدید سریال پایتخت

اگرچه هنوز تعداد قسمت های این سریال به صورت رسمی اعلام نشده است و هر آنچه که دست به دست می شود در حد حدس و گمان است، اما به نظر می رسد «پایتخت 7» فصل دوم این سریال نامیده شود که در ماه مبارک رمضان پخش می شود. با احتساب اینکه در ماه مبارک رمضان است، سریال طنز تلویزیونی به دلیل ایام سوگواری تنها به مدت شش شب توقیف شده است و احتمالاً این فصل در حدود 24 قسمت خواهد بود و رکورد را خواهد شکست. طولانی ترین سریال

طبیعتا سازندگان پروژه در طول این سال ها سابقه خوبی در داستان گویی با شوخ طبعی داشته اند، اما تجربه طولانی ترین فصل سریال تا کنون که فصل چهارم با 22 قسمت است را مرور می کنیم. آن را در نظر بگیرید و بگویید: ضعیف ترین فصل این سریال برای سازندگان «پایتخت» چالش بزرگی است. چالش مهم این است که این اثر را به شکلی جذاب و مناسب برای مخاطب روایت کنیم، هر چند در مقایسه با روال معمول فصل های قبل، داستانی طولانی است.

22057

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *