اخبار اخبار فرهنگی

بازیگر دهه شصت هنوز در «چادر» زندگی می‌کند/ نتوانستم نفت یا گازوئیل گیر بیاورم تا بخاری نفتی قرضی‌ام را روشن کنم

تبلیغات بنری


مهرداد غفارزاده کارگردان سینما که پیگیر پرونده این بازیگر نوجوان دهه 60 است در گفت و گو با رابو گفت: علیرغم واکنش های گسترده ای که این پرونده در رسانه ها و محافل مجازی ایجاد کرده است، مشکلات این هنرمند دردمند همچنان ادامه دارد. وجود داشته باشد. اگرچه می دانیم در شرایط سخت اقتصادی کنونی بسیاری از همکاران من در سینما نیز از مشکلات مالی جدی رنج می برند، اما این وضعیت به هیچ وجه نمی تواند بهانه ای برای نادیده گرفتن سرنوشت هنرمندانی باشد که روزگاری درخشیدند و به فرهنگ و هنر خدمت کردند. . از کشور.

غفارزاده افزود: ماجرای میمی الف یکی از این همکاران نمونه ای از این مشکلات است که اخیراً نامه ای عاجزانه از او دریافت کردم که در آن وضعیت اسفبار او را شرح داده بود.

این کارگردان سینما تایید کرد: این پیام به خوبی نشان می دهد که هیچ حمایتی از سوی ارگان های سینمایی و نهادهای ذیربط صورت نگرفته و وعده های داده شده همچنان پوچ است. لازم است تشکل های سینمایی و نهادهای مرتبط با آنها به جای وعده های توخالی، اقدامات عملی و حمایت های مالی واقعی را انجام دهند.

غفارزاده افزود: وضعیت پیش روی MIM نشان از بحران عمیق تری نسبت به مشکلات مالی دارد. این وضعیت نشان دهنده بی توجهی به نیازهای انسانی و اساسی هنرمندانی است که بخش مهمی از فرهنگ و هنر این کشور را تشکیل داده اند. امیدوارم این متن همدلی و توجه بیشتری را از سوی جامعه و مسئولان جلب کند تا این هنرمند و خانواده اش بتوانند از این بحران عبور کنند.

متن پیام «میمی الف» با اشاره به وضعیت ناگوار وی که توسط مهرداد غفارزاده کارگردان سینما برای انتشار در اختیار سایت «رابو» قرار گرفته است، به شرح زیر است:

سلام و شب سرد پاییزیتون بخیر
بیش از یک ماه و نیم است که به دلیل مشکلات ناشی از خانه اجاره ای مجبور به سکونت در چادر شده ایم. این را دوستان رسانه ای که در جریان این موضوع بودند اعلام کردند. دوستان عزیز محبت و حمایت کنید و به ما دلگرمی بدهید و امیدوار باشید که به زودی مشکل شما را حل کنیم. مثلا خانه هنرمندان گفت شما را عضو می کنیم و صندوق هنر هم اعلام کرد وام می دهیم اما با ضمانت و مبلغی که گفتند حتی گوشه ای از مشکل را حل نمی کند! همچنین هنرمندانی که از چهره های شناخته شده (سلبریتی) هستند گفتند مشکل شما را بررسی می کنیم و به زودی آن را حل می کنیم… و مسئولین اداره که فقط برای اطلاع از صحت یا نبودن ماجرا تماس گرفتند!

مردم دوست داشتنی و آگاه نیز حمایت های معنوی ارزشمندی کردند که فراموش نشدنی شد (دمشان گرم بود!) اما متاسفانه و به امید هنرمندان و مسئولین عزیز نتوانستم در این شب های سرد پاییزی چادر خود را برای خانواده گرم کنم و نه میتونستم حتی ثبت نام نکردن فرزندانم در مدرسه و دانشگاه غیرقابل باور است که پس از تلاش های جدی، نتوانم نفت یا گازوئیل برای راه اندازی بخاری نفتی قرضی بگیرم!
با این حال بیش از یک ماه و نیم از آن زمان می گذرد و همچنان منتظر رسیدگی اسپانسر به این موضوع هستیم.
امید ما خداست و دست گرمی که به ما کمک کند.
متأسفانه تا الان که بیش از یک ماه و نیم پیش از مخمصه ما باخبر شدند، فقط به تصمیم خود امیدوار بودند! وقتی خدا دانا است.
شرایط سخت سرما و امکانات بسیار اندک ما برای تاب آوری، مدارس و دانشگاه های کودکان که خیلی دیر شده بود، شرایط را سخت تر کرد…»

5757

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *