اخبار اخبار اقتصادی

بانک پارسیان بیش از 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در سه‌ماهه نخست امسال پرداخت کرد / تعهدات اجتماعی سرلوحه فعالیت‌های بانک پارسیان

تبلیغات بنری


بانک پارسیان علاوه بر تامین مالی واحدهای تولیدی و اقتصادی و مشارکت در پروژه‌های زیربنایی و عمرانی کشور، در راستای مسئولیت اجتماعی خود آن را یکی از راهبردها و اولویت‌های مهم خود برای ترویج سنت حسنه قرض‌الحسنه و توسعه قرار داده است. خدمات بانکی قردالحسنه و امکان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به افراد کم درآمد و نیازمند جامعه و رفع نیازهای اولیه آنها نقش مهمی در بهبود شرایط اقتصادی جامعه و کمک به کاهش فقر و نابرابری و توزیع عادلانه دارد. از ثروت
در سال های اخیر شرایط تورمی در کشور باعث افزایش چشمگیر هزینه های ازدواج برای خانواده ها شده است. با توجه به اینکه وام ازدواج نقش اساسی زوج های جوان در تامین نیازهای اولیه آنها دارد و یکی از راهکارهای کاهش دغدغه های مالی زوج های جوان در ابتدای زندگی مشترک می باشد، می تواند بخشی از بار هزینه های ازدواج را پوشش دهد. . شروع زندگی مشترک و کاهش نگرانی زوجین و خانواده هایشان در مورد هزینه های زندگی موثر. بانک پارسیان بر اساس مسئولیت اجتماعی خود و با هدف کاهش این اضطراب توانسته است با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، نگرانی جوانان را بابت موضوع ازدواج کم کند تا آنها وارد زندگی مشترک شوند. به آسانی.

بر این اساس، این بانک که یکی از برجسته ترین بانک ها در ارائه تسهیلات ازدواج به شمار می رود، به منظور تحکیم بنیان خانواده و تسهیل ازدواج جوانان در ربع اول سال 1403 هجری قمری با پرداخت حدود 6500 تومان میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، 1955 جوان ایرانی را به خانه بخت فرستاد.
همچنین این بانک در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانان و رفع موانع و دغدغه های معیشتی خانواده ها برای فرزندآوری، 3 هزار و 355 فقره وام تربیت فرزند به ارزش 2 هزار و 558 میلیارد ریال پرداخت کرد.
اعطای تسهیلات قرض الحسنه ضروری و ویژه و تعمیر/سپرده مسکن همواره در دستور کار صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان بوده است، به طوری که این بانک در سه ماهه اول سال 1392 بیش از 1346 فقره تسهیلات به مبلغ بیش از 958 میلیارد ریال پرداخت کرده است. به متقاضیان.

برای جزئیات بیشتر اینجا را ببینید

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *