با پول دنا پلاس این خودروی SUV را بخرید! /عکس
اخبار اخبار تکنولوژی

با پول دنا پلاس این خودروی SUV را بخرید! /عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدین_ نسل دوم Gecko Ion V بر اساس پلت فرم خودروی الکتریکی AEP این برند ساخته شده است. Ion Geek گفت: نسل دوم Ion V به عنوان یک مدل جایگزین، از زبان طراحی جدیدی در نمای بیرونی خود استفاده خواهد کرد. چراغ های جلو مستطیلی شکل حرف «H» را به خود گرفته که نشان دهنده پنجه های اژدها است.

طراحی داخلی شبیه به نسل قبل است. دکمه های فیزیکی خودرو ساده شده و دارای صفحه نمایش مرکزی 14.6 اینچی و صفحه کیلومتر شمار است. دو پد شارژ بی سیم تلفن همراه و روشنایی محیط در کنسول مرکزی وجود دارد. زیر کنسول مرکزی یک سطل 6.6 لیتری وجود دارد که از حالت گرمایش، سرمایش و انجماد پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های آن می توان به سیستم صوتی برتر بلژیکی با ساب ووفر 8 اینچی اشاره کرد.

این SUV را با پول دنا پلاس بخرید!  /تصویر

مدل 650 لیدار به سنسور لیدار سقفی و همچنین رادارهای 5 میلی متری، 11 دوربین و 12 رادار اولتراسونیک برای پشتیبانی از سیستم کمک رانندگی هوشمند ADiGO Pilot مجهز به تراشه NVIDIA Orin-X مجهز شده است.

این SUV را با پول دنا پلاس بخرید!  /تصویر

ظرفیت تولید توسط دو نوع موتور الکتریکی تامین می شود. موتور الکتریکی ضعیف تر 200 اسب بخار و 240 نیوتن متر و موتور الکتریکی با قدرت بالاتر 220 اسب بخار و 240 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. شتاب 0 تا 100 این خودرو 7.9 ثانیه است.

این SUV را با پول دنا پلاس بخرید!  /تصویر

کل سری مجهز به بسته های باتری لیتیومی است که در ظرفیت های 62.268 کیلووات ساعت تا 90.215 کیلووات ساعت ارائه می شوند. Ion V با حداکثر برد 550 کیلومتر در دسترس است.

این خودرو با قیمتی بین 17800 تا 26000 دلار معادل یک میلیارد تا یک میلیارد و 500 میلیون تومان عرضه می شود.

منبع: کام. carnewschina

322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *