با پول پژو ۲۰۷، سوار این شاسی‌بلند پرآپشن و برقی چینی شوید /عکس
اخبار اخبار اقتصادی

با پول پژو ۲۰۷، سوار این شاسی‌بلند پرآپشن و برقی چینی شوید /عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدین_ مدل جدید BYD Yuan UP تا 401 کیلومتر برد دارد که تفاوت کمی نسبت به نسخه های فعلی دارد. اندازه مدل جدید بدون تغییر در 4310/1830/1675 میلی‌متر باقی می‌ماند، با فاصله بین دو محور 2620 میلی‌متری که بر روی پلتفرم الکترونیکی BYD 3.0 ساخته شده است. این خودرو روی چرخ‌های 16 اینچی فولاد کربنی قرار دارد.

به عنوان یک ویژگی جدید، طراحی کلی این خودرو به مفهوم Dragon Face مدل فعلی ادامه می دهد و شامل چراغ های جلو باریک LED است. چراغ های عقب با گرافیک جذاب به هم مرتبط شده اند.

برای پول پژو 207، این SUV برقی چینی را با گزینه ها / عکس های زیادی برانید

فضای داخلی دارای پس زمینه بژ و صورتی است. این بخش مجهز به صفحه کیلومتر شمار 8.8 اینچی، صفحه نمایش مرکزی 10.1 اینچی و نمایشگر هد آپ می باشد. فرمان خودرو به شکل D است و دارای چهار پره است. علاوه بر این، کنسول مرکزی دارای پد شارژ بی‌سیم 15 واتی، دکمه‌های فیزیکی متعدد و شیفتر دنده کریستالی است.

برای پول پژو 207، این SUV برقی چینی را با گزینه ها / عکس های زیادی برانید

پیکربندی صندلی کودک ISOFIX، بلوتوث و وای فای داخل خودرو، چهار بلندگو، سیستم تعامل صوتی هوشمند، کلیدهای دیجیتال خودرو، کنترل از راه دور و به روز رسانی OTA از دیگر امکانات این خودرو است.

با پول پژو 207، می توانید این SUV برقی چینی را با گزینه ها / تصاویر زیادی ببرید

قدرت از یک موتور الکتریکی 94 اسب بخار، 180 نیوتن متر و یک بسته باتری 45.12 کیلووات ساعتی Blade تامین می شود که بردی تا 401 کیلومتر را ارائه می دهد. شتاب این خودرو 12.9 ثانیه است. با شارژ سریع، 30 دقیقه طول می کشد تا باتری از 30 درصد به 80 درصد برسد.

با پول پژو 207 می توانید این SUV برقی چینی را با آپشن ها/تصاویر زیادی ببرید

منبع: کام. carnewschina

227322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *