برادر بزرگتر پژو ۲۰۶، دو میلیارد تومان قیمت خورد! /عکس
اخبار اخبار تکنولوژی

برادر بزرگتر پژو ۲۰۶، دو میلیارد تومان قیمت خورد! /عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدینپژو به سمت هدف خود برای تبدیل شدن به یک سازنده خودروهای الکتریکی در اروپا حرکت می کند. پژو برای متقاعد کردن همه مشتریان خود برای پیوستن به این مسیر، نه تنها گسترده ترین طیف خودروهای الکتریکی را در بین برندهای بزرگ اروپایی ارائه می دهد، بلکه مدل های خود را در دسترس همگان قرار می دهد.

سری ویژه E Style عملکرد و نیروی محرکه الکتریکی را برای پژو E-308 به ارمغان می آورد. موتور جدید 156 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور برای لذت رانندگی بهینه تولید می کند. باتری 54 کیلووات ساعتی تا 410 کیلومتر برد دارد. با استفاده از یک شارژر 100 کیلوواتی می توانید باتری را از 20% تا 80% تنها در 30 دقیقه شارژ کنید.

پژو کیفیت، قابلیت اطمینان و دوام محصولات خود را تضمین می کند و اولین و تنها سازنده اروپایی است که گارانتی جامع ارائه می دهد. پژو Allure Care کل وسیله نقلیه (شامل موتور الکتریکی، شارژر، گیربکس و قطعات اصلی الکتریکی و مکانیکی) را تا 8 سال یا 16000 کیلومتر پوشش می دهد.

برادر بزرگتر پژو 206 دو میلیارد تومان قیمت دارد!  /تصویر

سری ویژه E Style از طراحی و ویژگی های Active Pack موجود در مدل های 308 هیبریدی و بنزینی استفاده می کند. از امکانات استاندارد این خودرو می توان به تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله، پژو i-Cockpit، صفحه کیلومتر شمار 10 اینچی، صفحه نمایش لمسی مرکزی 10 اینچی با اپل کارپلی و اندروید اتو، ترمز دستی برقی، چراغ های جلو LED و … اشاره کرد.

برادر بزرگتر پژو 206 دو میلیارد تومان قیمت دارد!  /تصویر

پژو E-308 E Style جدید را با قیمت پایه 37230 یورو (معادل 2 میلیارد و 440 میلیون تومان) روانه بازار می کند.

منبع: رسانه ها

227322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *