برادر کشی در نقش جهان
اخبار اخبار ورزشی

برادر کشی در نقش جهان

تبلیغات بنری


ایمان گدرزی; تیم فوتبال سپاهان ایران امروز در اولین دیدار مرحله مقدماتی لیگ برتر آسیا در ورزشگاه نقش جهان به مصاف تیم شباب الاهلی اماراتی می رود. باشگاه الشباب دبی در سال 2017 با ادغام دو باشگاه دبی و الشباب در باشگاه الاهلی تاسیس شد در 7 فصل گذشته این تیم توانست دو عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ امارات را از آن خود کند. . شباب الاهلی از بدو تاسیس تاکنون 4 بار با تیم های ایرانی خوزستان و بدیده مشهد روبرو شده که حاصل آن دو برد و دو تساوی بوده و این تیم اماراتی هیچ شکستی مقابل ایرانی ها متحمل نشده است. سپاهان واردا با شکست شباب الاهلی می تواند طلسم شکست ندادن تیم های ایرانی نماینده امارات را بشکند و گامی در جهت رویارویی با الغرافه قطر بردارد. اما نکته اصلی در این دیدار حضور سردار آزمون و سعید ارطالهی مقابل سپاهان است. آزمون که در گذشته برای سپاهان بازی می کرد، حالا باید به مصاف یکی از تیم های ابتدایی برود. اما این اولین بار نیست که لژیون ایران در رقابت های آسیایی با تیمی از لیگ برتر ایران روبرو می شود که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

مهرزاد مدنشی – ۱۳۸۹

در فصل 2010 لیگ قهرمانان آسیا مهرزاد معدنچی با الهلال در مرحله گروهی به مصاف خانم کرمان رفت و این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به سود خانم کرمان به پایان رسید و او گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

فرهاد مجیدی – ۱۳۹۳

یکی از به یاد ماندنی ترین تقابل های تاریخ فوتبال ایران در آسیا، دیدار الغرافه و پرسپولیس در سال 2014 است که قرار بود فرهاد مجیدی به مصاف علی کریمی و پرسپولیس برود. المجیدی در پایان آن مسابقه از زمین مسابقه اخراج شد. او پس از اخراج، پیراهن آبی و شماره 4 را به پرسپولیسی ها نشان داد.

مهدی طارمی – 2018, 2019

برادران در نقش جهان

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا 2018 با قبول شکست مقابل الاهلی در دور اول به دوحه سفر کرد و به مصاف الغرافه رفت. این دیدار با شکست 3 بر صفر شاگردان ساگام به پایان رسید. مهدی طارمی دو گل برای الغرافه مقابل تراکتور به ثمر رساند و یک ضربه پنالتی را از دست داد و توپی که به اشتباه توسط مدافع تراکتور باز شد را وارد دروازه خودی کرد. طارمی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2019 مقابل زوب آن در الغرافه گلزنی کرد اما زوبی با برتری 3 بر 2 به مرحله گروهی صعود کرد.

مرتضی پورعلی کنجی – 2019, 2018

برادران در نقش جهان

مرتضی پورعلی گنجی دو بار مقابل تیم های ایرانی با السد به میدان رفت اما در هر دو بازی شکست خورد و به قطر بازگشت. پرسپولیس در سال 1376 با گل به خودی بورعلی کنجی السد را شکست داد. این بازیکن یک بار در رقابت های مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا 2017 مقابل استقلال در السد قطر شرکت کرد و در ضربات پنالتی مغلوب آبی ها شد.

مهدی رحمتی – 2020

برادران در نقش جهان

در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020 دو تیم شهر خودرو و السیلیه قطر به مصاف یکدیگر رفتند. بازی بدون گل به ضربات پنالتی کشیده شد و مهدی رحمتی دروازه بان شهر خودرو ضربه پنالتی کریم انصاری فرد را مهار کرد و شهر خودرو برنده این دیدار شد.

رامین رضائیان – 2020

برادران در نقش جهان

آخرین بازیکن لژیونی که در رقابت های آسیایی مقابل تیم های لیگ برتری بازی می کند رامین رضاییان است. 4 سال پیش رامین رضاییان میزبان پرسپولیس الدحیل بود. رامین در آن دیدار فرصت خوبی را برای گلزنی مقابل حامد لک از دست داد اما در نهایت از روی یک ضربه پنالتی که توسط معز علی اجرا شد پیروز میدان شد.

257251

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *