اخبار اخبار عمومی

بنر عجیب در یک فرودگاه درباره بغل کردن موقع خداحافظی/ عکس

تبلیغات بنری


بر اساس گزارش آنلاین، به مسافرانی که از شهر دونیدین نیوزیلند عزیمت می‌کنند، گفته شده است که اکنون محدودیت زمانی «3 دقیقه‌ای» برای آغوش گرفتن در فرودگاه وجود دارد.

به گزارش یورونیوز، مقامات فرودگاهی هدف از چنین تصمیمی را جلوگیری از ازدحام و مسدود شدن جاده ها به دلیل آغوش های طولانی مدت اعلام کردند.

در بیرون سالن های این فرودگاه تابلوهایی وجود دارد که روی آن نوشته شده است: «حداکثر زمان در آغوش گرفتن سه دقیقه است».

تابلوها همچنین به کسانی که به دنبال «خداحافظی طولانی‌تر» هستند می‌گویند که به پارکینگ فرودگاه بروند. 15 دقیقه برای وداع با عزیزانشان در نظر گرفته شد.

در حالی که بسیاری از افراد در شبکه های اجتماعی این اقدام را “غیر انسانی” توصیف کردند، مدیرعامل این فرودگاه بر صحت تصمیم خود اصرار دارد.

دی بونو به آسوشیتدپرس گفت: «ما به نقض حقوق اولیه بشر متهم شده‌ایم، پس چگونه جرأت می‌کنیم زمان بغل کردن دو نفر را محدود کنیم.

اما او افزود که دیگران از این تغییر استقبال کردند. وی در توضیح این مطلب گفت: این محدودیت به منظور «حفظ حرکت روان» مسافران اعمال شده است و تابلوی نصب شده برای یادآوری این است که این مکان فقط برای «وداع سریع» در نظر گرفته شده است.

برخی از فرودگاه‌های بریتانیا برای اقامت بیش از حد جریمه می‌کنند، اما هیچ محدودیت زمانی برای روابط عاشقانه بین مسافران تعیین نشده است.

آقای دان در توضیح رویکرد “پیچیده” فرودگاه، می‌گوید سه دقیقه زمان زیادی برای توقف، خداحافظی با عزیزانتان و سپس ترک فرودگاه است.

او گفت که یک در آغوش گرفتن ۲۰ ثانیه‌ای برای ترشح هورمون‌های تقویت‌کننده سلامتی اکسی توسین و سروتونین کافی است و افزود که محدودیت زمانی «راهی واقعاً خوب برای شکستن آغوش و خداحافظی است». هر چیزی دیگر “واقعاً ناخوشایند” است.

علیرغم قانون جدید، مدیر عامل فرودگاه به مسافران اطمینان داد که نباید بیش از حد نگران اجرای قانون باشند زیرا “ما پلیس بغل نداریم.”

فرودگاه دوندین یک فرودگاه با اندازه متوسط ​​است که در شهر دونیدین قرار دارد. این شهر با 135000 نفر جمعیت، دومین شهر بزرگ در جزیره جنوبی نیوزلند است.

233233

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *