اخبار اخبار تکنولوژی

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴

تبلیغات بنری


امروزه حدود 50 درصد از شرکت ها در سراسر جهان حداقل در یکی از وظایف تجاری خود از هوش مصنوعی استفاده می کنند. این مشکل باعث افزایش چشمگیر تقاضا برای استفاده از روش های هوش مصنوعی توسط بهترین شرکت های فناوری دنیا شده است. از سوی دیگر، مدت زیادی است که شرکت های بزرگ و کوچک فناوری این همه برای توسعه هوش مصنوعی سرمایه گذاری نکرده اند و در نتیجه این سرمایه گذاری ها پلتفرم ها و ابزارهای هوش مصنوعی زیادی برای هر فعالیتی ایجاد شده است.

از آنجایی که هوش مصنوعی در آینده ای نه چندان دور بخش مهمی از زندگی ما را پوشش خواهد داد، سعی کردیم در مورد هوش مصنوعی، کاربردهای آن، سیستم های هوش مصنوعی و انواع ابزارهای هوش مصنوعی صحبت کنیم تا لیست کامل و جامعی از هوش مصنوعی را در اختیار شما قرار دهیم. ابزارهای هوشی به 11 دسته مختلف تقسیم می شوند شما می توانید از این ابزارها برای تغییر روش کار یا ساخت … هر تعداد از فعالیت های روزانه شما سریعتر است. در زیر، تنها به برخی از دسته بندی های اصلی این ابزارها اشاره می کنیم، اما برای مشاهده تمام 11 دسته و دانلود لیست کامل “بهترین ابزارهای هوش مصنوعی 2024” باید به وبلاگ Mobile First Academy بروید.

ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو و ویرایش ویدیو

طبق نظرسنجی روندهای جهانی HubSpot، 95٪ از مردم ترجیح می دهند یک ویدیوی توضیح دهنده را تماشا کنند. این بدان معنی است که افراد با محتوای ویدیویی بیشتر از سایر اشکال محتوا مانند متن و تصویر تعامل دارند. یافته های دیگر نیز نشان می دهد که در دنیای بصری امروزی، این نوع محتوا ترافیک بیشتری در شبکه های اجتماعی دارد و نقش زیادی در افزایش آگاهی از برند و جذب یا تبدیل سرنخ های فروش دارد. شاید تنها مشکل محتوای ویدیویی این باشد که این نوع محتوا وقت گیر و گران است.

فناوری هوش مصنوعی (AI) همیشه یک تغییر دهنده بازی بوده و تولید ویدیو را آسان‌تر از همیشه کرده است. دیگر نیازی به صرف ساعت ها برای تولید ویدیو ندارید. زیرا تعداد برنامه های هوش مصنوعی بیشتر از انگشتان دست شماست که از طریق آنها می توانید تمامی مراحل ساخت فیلم را به راحتی انجام دهید. در زیر به معرفی ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت و ویرایش ویدیو می پردازیم که با کمک آن ها می توانید به راحتی در این مدل محتوا پیشرو باشید.

ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی، ایجاد و ویرایش تصاویر

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی در سال 2024

تصاویر و تصاویر بهترین راه برای حفظ خاطرات هستند و شاید به همین دلیل است که دنیای تبلیغات به شدت بر تصاویر و تصاویر زیبا و با کیفیت متکی است. پیش از این مشکل اصلی کسب و کارها ایجاد و ویرایش عکس ها، تصاویر و … بود، اما اکنون با ویرایش عکس با هوش مصنوعی این امکان را داریم که عکس های خود را به صورت حرفه ای ویرایش و تغییر دهیم و با سرعت تنها یک کلیک کارهای شگفت انگیزی خلق کنیم. این ابزارها ایده های جدیدی برای افزایش خلاقیت ارائه می دهند و دنیای ویرایش عکس را چنان متحول کرده اند که نتیجه آن بیشتر شبیه یک اثر علمی تخیلی است تا ویرایش ساده. و از همه جالبتر این است که هر تغییری را می توان در کمترین زمان ممکن و با حداقل تجربه ایجاد کرد. در زیر بهترین ابزار برای طراحی، ایجاد و ویرایش تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی را در اختیار شما قرار می دهیم.

ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت موسیقی و ویرایش صدا

حتما ویدیوهای جذاب و پرطرفدار خوانندگانی که به جای صدای یکدیگر یا شخصیت های معروف صدای دیگران را به صدا در می آورند را دیده اید که در فضای مجازی منتشر شده است. تصور کنید بتوانید با تقلید صدای خود به افراد مشهوری مانند مورگان فریمن و با استفاده از تغییر صدا، محتوا ایجاد کنید. در واقع با دستکاری صدا می توانید خلاقیت بیشتری داشته باشید و با کاربران تعامل داشته باشید.

علاوه بر این، با استفاده از این ابزارها، می‌توانید از این ابزارها برای ایجاد یا ویرایش موسیقی و افکت‌های مورد استفاده در فیلم‌های صوتی، پادکست‌ها، کتاب‌های صوتی، فیلم‌های آموزشی و غیره استفاده کنید و محتوایی با کیفیت بالاتر، سریع‌تر و ارزان‌تر تولید کنید.

ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا، مقاله نویسی و ترجمه

با جستجوی عبارت هوش مصنوعی برای مقاله نویسی، گزینه های بی پایانی با بسیاری از قابلیت های مشابه پیدا خواهید کرد. این به این دلیل است که بیش از 90٪ از این ابزارها از یک نسخه پایه مشترک به نام مدل های زبان بزرگ (LLM) استفاده می کنند. در واقع، این ابزارها رابط های کاربری مختلفی هستند که با استفاده از API های GPT-3 و GPT-4 OpenAI و ویژگی های اختصاصی ساخته شده اند.

ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی با محبوبیت ChatGPT به یک روند محبوب تبدیل شده اند. البته این ابزارها هنوز نمی توانند محتوای کاملا منحصر به فرد و جذاب تولید کنند، اما مزایای خاص خود را دارند. به عنوان مثال، با استفاده از مولدهای متن هوش مصنوعی، می توانید کار خود را سریعتر و با کیفیت بالاتر انجام دهید و متن های حرفه ای متناسب با سبک خود بنویسید. در زیر، برخی از ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید مقالات سئوی با کیفیت بالا را به سرعت و به راحتی تولید کنید.

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی در سال 2024

سایر ابزارهای هوش مصنوعی

درست است که اکثر حرفه ای ها و کسب و کارها از ابزارهای هوش مصنوعی که به آنها اشاره کردیم برای انجام کارهایی مانند تولید محتوا، متن، ویدیو، تصاویر و صدا سریعتر استفاده می کنند، اما با پیشرفت تکنولوژی، ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی هر روز اضافه می شوند که به طور ماهرانه می توانند کمک کنند. شما کارهای خاص دیگری را انجام می دهید و به همین دلیل است که فهرست جامع بهترین ابزارهای هوش مصنوعی در سال 2024 که توسط First Mobile Academy گردآوری شده است، شامل 11 دسته مختلف است. دسته های دیگر در این لیست عبارتند از:

  • ابزارهای هوش مصنوعی سازمانی مانند Namelix و Notion.ai
  • ابزارهای هوش مصنوعی برای بازاریابی و فروش مانند Acrolinx و Adzooma
  • ابزارهای هوش مصنوعی برای برنامه نویسی و فناوری اطلاعات مانند CodeWP و GitHub Copilot
  • ابزارهای هوش مصنوعی در سبک زندگی، سلامت و سرگرمی IBM Watson Health و Google DeepMind
  • چت بات ها و دستیاران شخصی و خانگی سیری و جمینی
  • ابزارهای هوش مصنوعی برای مدیریت زمان و توسعه شخصی TimeHero و Josh
  • ابزارهای هوش مصنوعی برای تحقیق و آموزش، Genei و Iris.ai

یکی از شاخه هایی که در آن می توانید با متخصص شدن آینده شغلی خود را تضمین کنید، قطعا هوش مصنوعی و تسلط بر بهترین ابزارهای هوش مصنوعی در زمینه تخصصی خود است. برای آشنایی با این ابزارها و یادگیری نحوه استفاده از آن ها در کار حرفه ای خود کافی است به وبلاگ آکادمی موبایل مراجعه کنید و با دانلود «فهرست جامع» اولین قدم برای ورود به دنیای هوش مصنوعی و استفاده از این ابزار را بردارید. هوش مصنوعی” بهترین ابزار هوش مصنوعی 2024 و از کاروان هوش مصنوعی عقب نمانید.

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *