بهترین سریال‌های جدید تیر و مرداد که نباید از دست بدهید
اخبار اخبار فرهنگی

بهترین سریال‌های جدید تیر و مرداد که نباید از دست بدهید

تبلیغات بنری


به گزارش -، از اولین حضور ناتالی پورتمن در یک سریال تلویزیونی تا سفری شگفت انگیز در زمان؛ از درام معمایی و جنایی جذاب تا سرنوشت خونین گلادیاتورها در روم باستان. جولای پر از داستان های شگفت انگیز و ماجراهای دلربا برای بینندگان سریال های هاردکور است.

به گزارش فرادید. در اینجا لیستی از بهترین سریال های تلویزیونی که از ماه آینده شروع به پخش می کنند را مشاهده می کنید.

راهنمای قتل دختر خوب
این سریال داستان بیب فیتز آمبی (با بازی اما مایرز) را روایت می کند. پیپ دانش آموزی است که تصمیم می گیرد حقیقت قتل و خودکشی را که پنج سال پیش مدرسه اش را تکان داد، کشف کند. زین اقبال نقش دوستش رافی را بازی می کند که به برادرش به قتل مشکوک است و آنا مکسول مارتین نقش مادر فهمیده پیپ را بازی می کند.

آفتابی
این سریال با ترکیب موضوع داغ هوش مصنوعی با داستانی مرموز، داستان سوزی ساکاموتو (با بازی راشیدا جونز) را روایت می کند. سوزی، آمریکایی مقیم ژاپن، پس از مرگ همسر و پسرش، یک ربات همراه به نام سوانی را از شرکت فناوری همسرش دریافت می کند. سانی یک ربات پرحرف و دانای کل است که به سوزی کمک می کند تا رویدادهای عجیب و غریب مرگ خانواده اش را بررسی کند.

امپراطور پارک اقیانوس
در این سریال، فارست ویتاکر نقش قاضی الیور گارلند را بازی می کند که مرگ مشکوک او در طول سریال به طرق مختلف گفته می شود. گارلند در افتتاحیه سریال بر اثر سکته قلبی می میرد یا کشته می شود. سپس سه فرزند او با تحقیقات خود به رازهای تاریکی پی می برند. ما از طریق فلاش بک ها شاهد اتفاقاتی هستیم که به سرنوشت غم انگیز گارلند منجر شد. تیفانی مک نقش دختر گارلند، ماریا را بازی می کند، به گونه ای که به نظر می رسد توهم توطئه را در خود جای داده است، اما این بدان معنا نیست که او لزوماً اشتباه می کند. او در متقاعد کردن برادرانش تال (گرانتهام کلمن) و ادیسون (هنری سیمونز) مشکل دارد.

بهترین سری جدید تیر و مرداد که نباید از دست بدهید

راهزنان زمان
این سریال بر اساس فیلم تری گیلیام محصول 1981 ساخته شده است و داستان کوین 11 ساله (با بازی کال تاک) را روایت می کند که به گروهی از راهزنان در سفر در زمان می پیوندد. در این سریال لیزا کودرو نقش رهبر گروهی به نام پنه لوپه را بازی می کند که اعضای گروه خود را به دوره های مختلف تاریخ از جمله عصر یخبندان و قرون وسطی می برد.

کسانی که در شرف مرگ هستند
آنتونی هاپکینز در این سریال نقش امپراتور روم وسپاسیان را بازی می کند. این سریال داستان گلادیاتورها و نبردهای آنها را در زمانی که کولوسئوم در رم به تازگی ساخته شده است، روایت می کند. رولاند امریش، کارگردان فیلم هایی مانند روز استقلال، پنج قسمت از 10 قسمت را کارگردانی کرد و رابرت رودات، فیلمنامه نویس Saving Private Ryan، خالق سریال است. یکی از بازیگران این سریال ایوان ریون است که بیشتر به خاطر بازی در نقش رمزی بولتون شرور در سریال Game of Thrones شناخته می شود.

بهترین سری جدید تیر و مرداد که نباید از دست بدهید

خانمی در دریاچه
ناتالی پورتمن در اولین حضورش در سریال تلویزیونی نقش مدی شوارتز را بازی می کند. یک زن خانه دار بالتیموری به دنبال حل معمای قتل یک زن غرق شده است. این او را به یک روزنامه نگار تبدیل می کند. در این سریال، موزس اینگرام نقش کلویی جانسون، قربانی قتلی را بازی می کند که داستانش در فلش بک های موازی با مدی روایت می شود.

بهترین سری جدید تیر و مرداد که نباید از دست بدهید

دکامرون
این کمدی تاریک و طنز داستان اشراف و اعضای خدمه را روایت می کند که در یک اپیدمی وحشتناک طاعون به ویلا پناه می برند. داستان سریال در سال 1348 در شهر فلورانس می گذرد، این سریال پر از اختلاف طبقاتی، دسیسه های پشت صحنه و موقعیت های طعنه آمیز فراوان است.

زنان آبی پوش
این درام اسپانیایی داستان اولین زنی است که به نیروی پلیس مکزیکوسیتی پیوست. این زنان با مشکلات زیادی روبرو می شوند و در نهایت تصمیم می گیرند که مستقلاً به دنبال یک قاتل زنجیره ای بگردند. این سریال نگاه جدیدی به دنیای نیروهای پلیس زن ارائه می دهد و تاکید زیادی بر توانمندسازی زنان و تغییرات اجتماعی دارد. «زنان آبی پوش» بازی قوی و داستانی جذاب دارد که تماشاگران را درگیر خود می کند.

22057

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *