بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی فوق‌العادۀ «لی جی اون»
اخبار اخبار فرهنگی

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی فوق‌العادۀ «لی جی اون»

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری الکترونیک، لی جی یون که با نام هنری «آی یو» نیز شناخته می شود، خواننده، ترانه سرا و بازیگر 31 ساله کره ای است و در حال حاضر یکی از موفق ترین و محبوب ترین ستاره های کره به حساب می آید. . دنیای سرگرمی کره ای

به گزارش فرادید. آی یو تا به حال در فیلم ها و سریال های موفق کره ای ظاهر شده است و لیست جوایزی که او در جشنواره های مختلف دریافت کرده واقعا شگفت انگیز است. در اینجا پنج مورد از موفق ترین درام های کره ای که IU در آنها بازی کرده است، آورده شده است.

خدای من
این یکی از احساسی ترین درام های کره ای با بازی لی جی یون است که با نام IU نیز شناخته می شود. این درام روانشناختی اولین بار در تاریخ 21 مارس 2018 از tvN پخش شد.لی جی اون یکی از نقش های اصلی سریال زنی به نام لی جی اون است. شخصیت او یک زن 21 ساله است که در زندگی با مشکلات زیادی روبرو است. او از بدهی های سنگین مادرش رنج می برد و سعی دارد از مادربزرگش نیز مراقبت کند.

عاشقان ماه
این یک درام کره ای تاریخی-فانتزی-عاشقانه با بازی آی یو است. این درام کره ای اولین بار در 29 آگوست 2016 از شبکه SBS پخش شد. علاوه بر لی جی یون، بازیگران اصلی سریال شامل لی جونگی، کانگ هانول و نام جو هیوک هستند. “عاشقان ماه” داستان شگفت انگیز زنی 21 ساله به نام گو هاجین را از قرن بیست و یکم روایت می کند که طی یک خورشید گرفتگی به گوریو منتقل می شود.

بهترین سریال کره ای با اجرای فوق العاده

هتل دل لونا
هتل دل لونا یکی دیگر از سریال های کره ای پرطرفدار است که لی جی اون در آن ایفای نقش کرده است. این سریال در 13 جولای 2019 از شبکه tvN پخش شد و به پربیننده ترین سریال کره ای 2019 تبدیل شد. لی جی وون نقش جانگ من وول را در این سریال بازی می کند. زنی سرسخت و غیرقابل پیش بینی که صاحب هتل دل لونا است. اما نکته خاص این هتل این است که فقط به ارواح رسیدگی می کند!

بهترین سریال کره ای با اجرای فوق العاده

تهیه کنندگان
“تهیه کنندگان” یک کمدی-درام محبوب است که اولین بار در 15 می 2015 از KBS2 پخش شد. این سریال داستان جالب و لذت بخش گروهی از کارمندان یک شبکه تلویزیونی را به تصویر می کشد. از کشمکش ها و چالش های روزانه تا روابط عاشقانه و مثلث های عشقی که در آنجا شکل می گیرد. لی جی وون (IU) در این سریال نقش خواننده معروفی به نام سیندی را بازی می کند.

رویای بلند داشته باشید
یکی دیگر از سریال های کره ای محبوب با بازی IU Lee Ji-eun “رویای طولانی” است. این سریال اولین بار در 3 ژانویه 2011 از شبکه KBS2 پخش شد. در این سریال لی جی وون نقش یکی از شخصیت های اصلی سریال به نام کیم پیل سئوک را بازی می کند. دانش آموزی که همیشه تشویق نمی شود که علاقه اش به موسیقی را دنبال کند. این درام کره ای حول محور یک گروه شش نفره از دانش آموزان یک دبیرستان موسیقی می چرخد ​​که آرزوی تبدیل شدن به ستاره های کی پاپ را دارند.

22057

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *