بهترین فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای با بازی فوق‌العاده «لی مین هو»
اخبار اخبار فرهنگی

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای با بازی فوق‌العاده «لی مین هو»

تبلیغات بنری


به گزارش رابو، لی مین هو با بازی در نقش گو جون پیو در سریال پسران فراتر از گل ها (2009) به ستاره ملی کره تبدیل شد. رتبه بالای این سریال در کره جنوبی فرصت های بیشتری را برای لی برای بازی در فیلم ها و سریال های دیگر فراهم کرد. او همچنین عنوان بهترین بازیگر تازه وارد را در چهل و پنجمین دوره جوایز هنری Baxang برای این نقش به دست آورد. امروز لی یکی از پردرآمدترین بازیگران کره ای است.

به گزارش فرادید. در اینجا لیستی از بهترین سریال ها و فیلم های با بازی لی مین هو آورده شده است.

1. پادشاه: پادشاه ابدی (2020)
حتماً در مورد خواب مردی خوش تیپ سوار بر اسب سفید زیاد شنیده اید. تهیه کنندگان «شاه: سلطنت ابدی» با حضور مین هو این رویا را به واقعیت تبدیل کردند. این سریال که در سال 2020 منتشر شد، ماجراجویی پیچیده امپراتور لی گون (با بازی مین هو) را روایت می کند. پادشاهی که بر کشور افسانه ای کره در دنیایی موازی حکومت می کند. او به طور معجزه آسایی وارد درگاهی می شود که به دنیای ما منتهی می شود. او در این دنیا با کارآگاه جونگ ته ائول (با بازی کیم گو یون) آشنا می شود و عاشق او می شود.

2. افسانه دریای آبی (2016)
لی مین هو و جون جی هیون یکی از بزرگ ترین ستارگان صنعت سرگرمی کره هستند و اگر علاقه مندید ببینید آنها به عنوان یک زوج عاشق چه شکلی هستند، باید «افسانه دریای آبی» را تماشا کنید. این سریال حول یک داستان عاشقانه تلخ و شیرین بین شیم چونگ (با بازی جون جی هیون)، پری دریایی و مردی به نام هو جون جائه (با بازی مین هو) می چرخد.

3. وارثان (2013)
«وارثان» درباره گروهی از دانش‌آموزان ثروتمند دبیرستانی است که در حال آماده شدن برای تصاحب کسب و کار خانواده‌شان هستند. در این سریال، مین هو نقش کیم تان، وارث گروه گاجوک، یک شرکت کره ای را بازی می کند. کیم تان توسط برادرش کیم وون (با بازی چوی جین هیوک) به آمریکا تبعید شده است که سعی دارد تجارت خانوادگی را در دست بگیرد. کیم تان زمانی که در آمریکا زندگی می کند، چا یون سانگ (با بازی پارک شین هی) را ملاقات کرده و عاشق او می شود.

4. سلیقه شخصی (2010)
“طعم شخصی” احتمالاً یکی از کم تماشاترین سریال های مین هو است. این سریال داستان پارک کای این (سون یه جین)، طراح مبلمان را دنبال می کند که با جئون جین هو (با بازی مین هو)، یک معمار آشنا می شود. کای این به دلیل عدم موفقیت در کارش و همچنین به دلیل ترک نامزدش بسیار غمگین و افسرده می شود، اما ملاقات با جین هو مسیر زندگی او را تغییر می دهد.

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با فوق العاده

5. شکارچی شهر (2011)
تقریباً همه قبول دارند که آرایش مو و آرایش مین هو در سریال محبوب «شکارچی شهر» درجه یک نبود، اما این سریال پر اکشن قطعا ارزش دیدن را دارد. داستان سریال حول محور لی یون سونگ (با بازی مین هو) است که تحت عنوان «شکارچی شهر» کار می کند. او به دنبال انتقام قتل پدرش است و از هویت یک نوجوان آمریکایی کره ای که چند سال پیش مرده است استفاده می کند.

6. Gangnam Blues (2015) (Gangnam Blues)
این فیلم به کارگردانی یو ها، کارگردان، فیلمنامه نویس و شاعر معاصر کره ای، برای طرفداران مین هو ضروری است. داستان این فیلم در اوایل دهه 1970 می گذرد. زمانی که ناآرامی اجتماعی و تروریسم در منطقه گانگنام سئول بیداد می کرد. دو دوست دوران کودکی، جونگ دائه (با بازی مین هو) و یانگ کی (با بازی کیم رائه وون) برای گذران زندگی تلاش می کنند تا اینکه خانه هایشان توسط اراذل محلی تخریب می شود. این دو نفر هنوز خود را در میانه یک درگیری عمیق و همه جانبه سیاسی می بینند.

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با فوق العاده

7. پاچینکو (2022) (پاچینکو)
در این سریال موفق، مین هو نقش کو هانسو، یک ماهی فروش ثروتمند را بازی می کند که عاشق دختری شانزده ساله به نام سونیا می شود. این مجموعه با الهام از یک کتاب محبوب و پرفروش ساخته شده است و به موضوعات مهمی مانند نژادپرستی، بلوغ و طبقه اجتماعی می پردازد.

8. Rise Up (2008)
در “Bland Show” (2008)، لی مین هو نقش دانش آموز نوجوانی به نام مین ووک-جی را بازی می کند که پس از دعوای مدرسه مجبور می شود ماشین معلمش را تمیز کند. در همین حین، اتفاقی می افتد که ووک جی تصمیم می گیرد ماشین معلمش را بدزدد یا قرض بگیرد. با اینکه رانندگی بلد نیست!

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با فوق العاده

220

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *