بهترین نقش‌های «کیون می‌ری» در سریال‌های کره‌ای؛ از «مادرِ تسو» تا «دونگ‌یی»
اخبار اخبار فرهنگی

بهترین نقش‌های «کیون می‌ری» در سریال‌های کره‌ای؛ از «مادرِ تسو» تا «دونگ‌یی»

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو، کیون می ری یکی از پرکارترین بازیگران دنیای سریال های کره ای است. او در انواع سریال ها و نقش ها بازی کرده است. از نقش های مختلف تاریخی گرفته تا نقش های متفاوت در سریال هایی با داستان و فضای مدرن.

به گزارش فرادید. نقش هایی در کارنامه Keon Mi-ri وجود دارد که شاید همه ما با آنها آشنا باشیم، مانند نقش “مادر تسو” در سریال “جومونگ”; و البته نقش هایی که شاید بسیاری از ما از شنیدن آنها متعجب شویم، مانند نقش “دونگ یی” در یک سریال قدیمی.

در اینجا لیستی از 8 درام کره ای با بازی Keon Mi-ri آمده است.

1. ست بویل تازه کار (2020)

این سریال کمدی عاشقانه داستان دختری به نام ست بیول است که با وجود اینکه طرفداران زیادی دارد، عاشق دای هیون می شود. پسری یک فروشگاه محلی را اداره می کند. برای نزدیک شدن به دای هیون، ست بیول برای کار به عنوان نماینده فروش در فروشگاه درخواست می دهد و این شروع داستان است. در این سریال Keon Mi-ri نقش زنی به نام Kim Hae-ja را بازی می کند که مادر یکی از شخصیت های اصلی سریال است.

2. رسوایی گانگنام (2018)

یون سو یو یک طراح مد است. او برای تامین هزینه های جراحی مادرش با مشکل مالی مواجه است. او به طور اتفاقی با یک مرد ثروتمند آشنا می شود و تصمیم می گیرد برای بدست آوردن پول وانمود کند که او را دوست دارد، اما در واقع او را دوست دارد. در این سریال کیون می ری نقش شخصیت فرعی جانگ می ری را بازی می کند که در یک رابطه عاشقانه قرار دارد.

بهترین نقش ها

3. عشق انقلابی (2017)

این سریال حول محور پسر خانواده ای ثروتمند به نام بیون هیوک می گذرد که به دلایلی در یک استودیو در یک منطقه فقیرنشین زندگی می کند و هویت واقعی خود را پنهان می کند. در آنجا با دختری به نام باک جون آشنا می شود و این ملاقات زندگی آنها را تغییر می دهد. کیون می ری در این سریال نقش مادر ثروتمند بیون هیوک را بازی می کند.

4. Beautiful Gong Shim (2016)

داستان عشق بین دو خواهر و دو مرد. خواهر بزرگتر همه چیز از جمله ظاهر زیبا دارد و خواهر کوچکتر قلب گرم و مهربانی دارد. از سوی دیگر، یکی از دو مرد در یک آپارتمان پنت هاوس زندگی می کند، در حالی که مرد دیگر متعلق به یک خانواده ثروتمند است. کوین مری در این سریال نقش مادر یک مرد ثروتمند را بازی می کند.

بهترین نقش ها

5. عروس طلایی (2007)

یونگ اوک کیونگ (با بازی کیون می ری) و جانگ هان سوک دوستان دبیرستانی بودند، اما زمانی که اوک کیونگ نامزد هان سوک را اغوا کرد، رابطه آنها به هم خورد. اکنون سالها از آن حادثه گذشته و فرزندانشان بزرگ شده اند. اما سرنوشت بازی های جدید همچنان در هواست. . .

6. جومونگ (2006)

این سریالی است که بخش قابل توجهی از شهرت کوین مایر به آن اختصاص دارد. او در این سریال نقش ملکه حیله گر دربار بویئو را بازی می کند که می خواهد پسرش تسو را به جای امپراتور گومووا بر تخت سلطنت بنشاند.

بهترین نقش ها

7. جواهر در قصر (2003)

جومونگ اولین نقش منفی تاریخی کیون می ری نبود. او سه سال قبل از آن در سریال موفق و پرطرفدار «جواهری در قصر» نقش قهرمان سریال «خانم چوی» را که دشمن اصلی یانگوم به حساب می‌آمد، بازی کرد.

8. 500 سال تاریخ چوسان; ملکه اینهیون (1988)

اما نقش های کوین موری در سریال های تاریخی همیشه منفی نبود. 15 سال قبل از «جواهری در قصر» در سریال «ملکه اینهیون» نقش «دونگ یی» را بازی کرد. دختر جوانی وارد کاخ می شود و زمانی که متوجه نقشه های دربار علیه ملکه اینهیون می شود، به درجات بالاتری ارتقا می یابد و در نهایت همسر امپراتور می شود. این سریال همان داستان هایی را روایت می کند که سال ها بعد در سریال محبوب «دونگ یی» با بازی هان هیو جو روایت شد.

22057

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *