اخبار اخبار تکنولوژی

بوگاتی توربیون قرار بود چهره‌ای متفاوت‌ از نسخه نهایی داشته باشد/ عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدین_ یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های ساخت خودرو، دیدن ظاهر خودرو قبل از رونمایی رسمی و در حین آزمایش است. خودروسازان گاهی اوقات مفاهیم یا مدل های تولیدی خاصی را ارائه می دهند که هرگز به تولید نمی رسند یا فراتر از نیازها هستند. یکی از خودروهایی که چندی پیش نمونه اولیه و غیررسمی آن رونمایی شد، بوگاتی توربیون است.

پس از رونمایی از بوگاتی توربیون در ابتدای تابستان، این خودروساز ما را با انتشار عکس و ویدئو به پشت صحنه طراحی توربیون در فوریه 2022 برد. دو خودرو به طور برجسته در این کلیپ دیده می شوند که یکی از آنها به وضوح نسخه قبلی توربون است.

بوگاتی توربیون قرار بود چهره متفاوتی نسبت به نسخه/تصویر نهایی داشته باشد

جلوپنجره نعل اسبی بسیار کوچکتر است و ورودی های هوا کمتر زرق و برق دار هستند. چراغ‌های جلوی زاویه‌دار و بخش مرکزی فرورفته روی کاپوت از دیگر عناصر قسمت جلو هستند. در پشت بدنه ای تهاجمی و زاویه دار وجود دارد که طراحی آینده نگرانه تری را نشان می دهد.

بوگاتی توربیون قرار بود چهره متفاوتی نسبت به نسخه/تصویر نهایی داشته باشد

یکی از بزرگترین تفاوت های Tourbion و Chiron افسانه ای موتور آن است. موتور 8.3 لیتری V16 تنفس طبیعی با دو موتور الکتریکی در جلو و یک موتور الکتریکی در عقب همراه شده است که مجموعاً 1775 اسب بخار قدرت تولید می کند. انرژی موتورها توسط یک باتری 25 کیلووات ساعتی تامین می شود که به خودرو اجازه می دهد تا بیش از 60 کیلومتر را تنها با برق طی کند.

322

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *