اخبار اخبار ورزشی

بچه غول با تفنگ هم متوقف نمی‌شود!

تبلیغات بنری


ایمان گدرزی; پپ گواردیولا پس از پایان بازی منچسترسیتی مقابل وستهام که با برتری 3-1 سیتیزن ها به پایان رسید، در مصاحبه ای پس از بازی گفت: حتی اگر یک مدافع مسلح داشته باشید، او نمی تواند جلوی بازی را بگیرد. هلند.”

غول نروژی هر سه گل مردان پپ را در این دیدار به ثمر رساند تا تعداد هت تریک های خود در لیگ برتر به عدد 8 برسد. شماره 9 سیتیزن ها اکنون 8 هت تریک در لیگ برتر دارد که برابر با تیری اسطوره آرسنال است. هنری علاوه بر این، رکورد بیشترین هت تریک در اختیار آگوئرو مهاجم سابق سیتی است که 12 گل برای آبی ها در لیگ برتر به ثمر رساند.

میزان گلزنی هالند در لیگ برتر با توجه به تعداد بازی هایی که او تاکنون انجام داده است بسیار چشمگیرتر است. این ملی پوش نروژی تنها در 69 بازی در لیگ برتر انگلیس به این موفقیت دست یافت، در حالی که تیری هتری در 258 مسابقه 8 هت تریک کرده است و سرخیو آگوئرو با 275 بازی رکورددار است. هلند به طور میانگین هر 10 بازی در لیگ برتر یک هت تریک می کند که واقعاً چشمگیر است!

غول نروژی که شنبه گذشته مقابل منچسترسیتی هت تریک کرد، در مجموع 11 هت تریک در تمامی رقابت ها برای این تیم به ثمر رساند. در جدول کلی هت تریک لیگ برتر، او اکنون از وین رونی پیشی گرفته و با تیری آنری، هری کین و مایکل اوون هم تراز است که همگی 8 هت تریک کرده اند. رابی فاولر و آلن شیرر به ترتیب 9 و 11 هت تریک پس از هالند و بالاتر از آگوئرو دارند.

منبع: A.S

257251

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *