بیگانه‌ای که اثر انگشت دارد/ از اعماق فضا آمده‌ یا دستکاری ژنتیکی شده‌است؟/ عکس
اخبار اخبار تکنولوژی

بیگانه‌ای که اثر انگشت دارد/ از اعماق فضا آمده‌ یا دستکاری ژنتیکی شده‌است؟/ عکس

تبلیغات بنری


تینا مزدکی: سال گذشته، بیگانه مشابهی در کنفرانسی در مکزیک رونمایی شد. این مومیایی ها هیچ شباهتی به موجودات زمینی ندارند. آنها توسط یوفولوژیست جیم میسن به عنوان “موجودات بیگانه” 1000 ساله که از اعماق فضا آمده اند معرفی شدند. این افشاگری با هیاهو و تمسخر بسیاری مواجه شد و بسیاری از مردم افشای این موجودات بیگانه را فریبکاری بزرگ می دانستند.

با این حال، مناقشه همچنان ادامه دارد. یک وکیل آمریکایی با بررسی یکی از این اجساد به نام “ماریا” اعلام کرد که اثر انگشت این جسد با اثر انگشت انسان مطابقت ندارد و متفاوت است.

جاشوا مک داول، دادستان سابق کلرادو و وکیل مدافع فعلی، نمونه بحث برانگیز را به همراه سه بازرس پزشکی بررسی کرد. گروه وقتی متوجه شدند که اثر انگشت جسد از خطوط کاملاً مستقیم ساخته شده بود، شوکه شدند. این وکیل می‌گوید: «این الگوها اثر انگشت انسان نبوده است.»

وی افزود: من دادستان بودم و اکنون وکیل مدافع جنایی هستم؛ اثر انگشت های زیادی دیده ام و این ها اثر انگشت معمولی نبودند، اما با وجود ماهیت عجیب این آثار، مک داول تاکید کرد که هنوز هم وجود دارد برای نتیجه گیری در مورد ریشه مومیایی ها خیلی زود است. اعتقاد بر این است که صاف بودن خطوط اثر انگشت این مومیایی ها ممکن است به نوع پوست آنها مربوط باشد.

طبق گزارش‌ها، سال گذشته محققان به این نتیجه رسیدند که بیگانگان برای صدها سال در داخل دیاتوم‌ها (نوعی جلبک که اجازه رشد باکتری‌ها یا قارچ‌ها را نمی‌دهد) دفن شده‌اند، به همین دلیل است که به خوبی حفظ شده‌اند.

مومیایی های کشف شده در پرو به خاطر سرهای کشیده و دست های سه انگشتی خود در سرتاسر جهان خبرساز شدند دانشگاه مکزیک (UNAM) از تاریخ گذاری استفاده کرد. آنها از کربن برای استخراج DNA از نمونه های اسکلتی استفاده کردند و دریافتند که بیش از 30 درصد از DNA استخراج شده ناشناخته است.

آزمایش‌ها نشان داد که اجساد حاوی ایمپلنت‌های ساخته شده از فلزات بسیار کمیاب و یکی از اجساد حاوی تخم‌ها نیز بود. او همچنین گفت که بیگانگان فرضی مومیایی نیستند، بلکه “کل بدن هایی هستند که دستکاری نشده اند و دارای یک سری عناصر هستند که آنها را واقعاً غیرعادی می کند.”

بیگانه با اثر انگشت/آیا از اعماق فضا آمده یا دستکاری ژنتیکی شده است؟/تصویر

با این حال، در حالی که علاقه مندان به زندگی بیگانه از این خبر خوشحال بودند، بسیاری از آنها متقاعد نشدند. اما مقامات پرو چند ماه پیش اعلام کردند که این اجساد عروسک هایی هستند که علاوه بر استخوان های انسان و حیوان با کاغذ، چسب و فلز وصله شده اند. حتی یک باستان شناس قانونی اعلام کرد که آنها بیگانه نیستند.

از سوی دیگر، یکی از مورخان آمریکای لاتین اشاره کرد که جوامع پیش از کلمبیا در پرو در حال شکل دادن به سر بودند و در نتیجه جمجمه هایی شبیه به جمجمه های این مومیایی ها ایجاد شد. بنابراین این مومیایی ها می توانند متعلق به انسان های صدها ساله باشند.

با این حال، اکنون تجزیه و تحلیل اثر انگشت نشان می دهد که برخی از مومیایی ها یا اصلا عروسک نیستند یا از مواد عجیب دیگری ساخته شده اند. دو کارگردانی که روی مستند بیگانه کار می کردند نیز ادعا کردند که این مومیایی ها از X-ray سربلند بیرون آمده اند و جعلی نیستند. البته آنها معتقد بودند که این اجرام ممکن است از سیاره دیگری نیامده باشند، بلکه از یک گونه جدید که در نتیجه دستکاری ژنتیکی ایجاد شده است، آمده باشند.

منبع: Indy 100

227323

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *