اخبار اخبار جهان

بیگدلی: جایگزین‌های بایدن توان مقاومت در برابر ترامپ را ندارند

تبلیغات بنری


به گزارش خبر الکترونیک، علی بیگدلی کارشناس مسائل بین الملل در گفت و گو با شینداسنیا گفت: فشارها از درون کنفرانس حزب دموکرات بر بایدن بسیار زیاد بود و حتی اکثر مقامات دموکرات از جمله خود اوباما به این موضوع رسیده اند. نتیجه این است که بایدن نمی تواند به عنوان رئیس جمهور ادامه دهد.

وی افزود: استعفای بایدن احتمال پیروزی ترامپ را افزایش می دهد، زیرا هرکس دیگری جای بایدن را بگیرد از جمله کامالا هریس معاون بایدن، گاوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا، هیلاری کلینتون و بقیه به هیچ وجه نمی توانند در مقابل ترامپ مقاومت کنند. بعید است که دموکرات ها بتوانند در این مدت کوتاه فردی را معرفی کنند که بتواند در برابر ترامپ مقاومت کند.

بیگدلی ادامه داد: ترور نافرجام ترامپ محبوبیت او را افزایش داد و ترامپ را در هاله ای از سرکوب قرار داد و این برای جمهوری خواهان بسیار سودمند بود.

این کارشناس در پایان گفت: در قانون اساسی آمریکا منعی برای تصدی پست ریاست جمهوری توسط زنان وجود ندارد، اما در فضای این کشور، به ویژه فضایی که در اختیار جمهوری خواهان و گروه های مذهبی «ضد زن» حامی آنان است. تقریباً هیچ امکانی برای یک زن برای پیروزی در انتخابات وجود ندارد، زیرا برجسته ترین آنها عبارتند از: به عنوان مثال، هیلاری کلینتون نتوانست به ریاست جمهوری برسد.

311311

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *