اخبار اخبار جهان

ترامپ در فست‌فودی مشغول به کار شد!/عکس

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در مبارزات انتخاباتی خود در پنسیلوانیا، لباس خود را به پیش بند تبدیل کرد و در شعبه مک دونالد مشغول به کار شد.

این رئیس جمهور سابق آمریکا علاوه بر سرخ کردن سیب زمینی، از طریق پنجره بخش خدمات خودروهای عبوری به مشتریان نیز غذا می داد و به سوالات خبرنگاران پاسخ می داد.

ترامپ در مورد کارگران فست فود گفت: «این افراد سخت کار می کنند. آنها عالی هستند. “آنچه دیدم روند زیبایی بود.”

او همچنین از این فرصت استفاده کرد و رقیب دموکرات خود، معاون رئیس جمهور کامالا هریس را که در طول مبارزات انتخاباتی مدعی بود در زمان تحصیل در دانشگاه در مک دونالد کار می کرد، مسخره کرد.

ترامپ در فست فود شروع به کار کرد!/عکس

ترامپ با تکرار ادعای خود مبنی بر اینکه هریس “هرگز در مک دونالد کار نکرده” به خبرنگاران گفت: “او اکنون 15 دقیقه بیشتر از کامالا کار کرده است.”

با این حال، یان سامز، سخنگوی هریس، سخنان ترامپ را “دروغ” خواند و به NBC نیوز گفت: “نامزد جمهوری خواه نمی تواند معنای داشتن شغل تابستانی را بفهمد، زیرا میلیون ها دلار در یک بشقاب نقره ای به او داده شده است.” این کار را بکن.

ترامپ در فست فود شروع به کار کرد!/عکس

ترامپ که از طرفداران فست فود است، چندین بار در ایر فورس وان در حال خوردن وعده های غذایی مک دونالد دیده شد. در سال 2019، او بیش از 300 همبرگر را در حالی که میزبان ببرهای کلمسون بود به کاخ سفید سفارش داد.

اما اقدامات ترامپ از توجه کاربران اینترنتی دور نماند و موجی از تمسخر در شبکه های اجتماعی به راه افتاد. برخی کار او را با برنامه های آشپزی زیبا مقایسه کرده اند، برخی دیگر او را به عنوان یک چهره کارتونی یا دلقک به تصویر کشیده اند.

اما سفر ترامپ ربطی به عشق او به غذا نداشت.

هفته‌هاست که دونالد ترامپ بدون ارائه شواهدی مبنی بر اینکه کامالا هریس زمانی در مک‌دونالدز کار می‌کرده است، تلاش می‌کند تا تردید ایجاد کند. هریس این را به بخشی کلیدی از رزومه خود تبدیل کرده است.

هریس ادعا می کند که در تابستان 1983، او در مک دونالد در صندوقدار کار می کرد و سیب زمینی سرخ کرده درست می کرد. در آن زمان، هریس دانشجوی لیسانس دانشگاه هاروارد بود و کمپین انتخاباتی او می‌گفت که او در یک رستوران مک دونالد در خیابان مرکزی در آلامدا، کالیفرنیا، شهری در منطقه خلیج فرانسیسکو کار می‌کرد. با این حال، رئیس جمهور سابق روز جمعه در دیترویت گفت که هریس در مورد کار در مک دونالد “دروغ” گفته است.

جیسون میلر، مشاور ارشد ترامپ نیز روز شنبه کار هریس در مک دونالد را زیر سوال برد و به خبرنگاران گفت که ترامپ به رستوران مک دونالد خواهد رفت تا زمانی که یکی از نامزدهای این رقابت واقعاً در مک دونالد کار کند!

311311

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *