اخبار اخبار تکنولوژی

ترجمه هم‌زمان تماس‌های واتساپ با هوش مصنوعی سامسونگ!

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو و به نقل از وب سایت گجت نیوز، سامسونگ مدام در تلاش است تا از طریق هوش مصنوعی زندگی روزمره کاربران خود را بهبود بخشد. در اوایل سال 2024، این شرکت مجموعه ای از قابلیت های نوآورانه را تحت نام Galaxy AI معرفی کرد. یکی از این ویژگی های کاربردی Live Translate نام دارد که به ترجمه فوری مکالمات صوتی در تماس های تلفنی کمک می کند. اکنون ظاهرا سامسونگ می خواهد به زودی قابلیت ترجمه مکالمات روی گوشی های هوشمند خود را به واتس اپ بیاورد.

یک افشاگر برجسته دیجیتال معروف به Ice Universe ادعا کرده است که سامسونگ در حال آماده سازی به روز رسانی One UI 6.1.1 است. به نظر می رسد این آپدیت قابلیت استفاده از ترجمه مستقیم را برای اپلیکیشن های اضافی نصب شده بر روی گوشی فراهم می کند و به نظر می رسد اپلیکیشن واتس اپ، محبوب ترین برنامه پیام رسان جهان، اولین مقصد برای این عملکرد باشد.

هوش مصنوعی سامسونگ چه زمانی وارد واتس اپ می شود؟

سامسونگ احتمالاً این عملکرد را در رویداد آتی Galaxy Unpacked خود که در 20 جولای برگزار می شود، رسماً معرفی خواهد کرد. در طول این رویداد، سامسونگ از نسل جدید گوشی‌های هوشمند تاشو خود، Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 رونمایی خواهد کرد. این دو نسخه به طور پیش‌فرض به رابط کاربری One UI 6.1 مجهز شده‌اند. بنابراین، همزمان در این رویداد شاهد رونمایی از هوش مصنوعی سامسونگ برای ترجمه زنده تماس های تلفنی از طریق اپلیکیشن واتس اپ خواهیم بود.

ترجمه زنده در دستگاه روی تلفن های سازگار سامسونگ کار می کند. یعنی اطلاعات شما به صورت محلی روی گوشی شما پردازش می شود و برای ترجمه به سرورهای سامسونگ ارسال نمی شود. در نتیجه حریم خصوصی و امنیت اطلاعات شما حفظ خواهد شد. انتظار می‌رود علاوه بر واتس‌اپ، این ویژگی به برنامه‌های تماس ویدیویی Google Meet و WeChat راه پیدا کند. اما برای تایید این موضوع باید منتظر اعلام رسمی سامسونگ باشیم.

این غول کره ای همچنین قابلیت «Interpreter Mode» را برای مکالمات چهره به چهره توسعه داده است که با به روز رسانی One UI 6.1.1 بهبودهایی دریافت خواهد کرد. سامسونگ قصد دارد با ارائه این مقدار از قابلیت‌های ترجمه زبان، موانع زبانی را کاهش دهد و ارتباط بین افراد را آسان‌تر کند.

227227

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *