به گزارش خبرنگار علم و فناوری رابو، شبکه اجتماعی Trades متعلق به شرکت متا در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد پست های خود را زمان بندی کنند.
مدیر عامل اینستاگرام آدام موسری در بیانیه ای اعلام کرد که این ویژگی در حال حاضر در حال آزمایش است و گروهی از کاربران به آن دسترسی دارند.
کاربرانی که این ویژگی را آزمایش می کنند می توانند از طریق منوی سه نقطه در قسمت نوشتن پست، پست های خود را زمان بندی کنند. همه پیامهای برنامهریزیشده در پوشه پیشنویسها نمایش داده میشوند، جایی که کاربران میتوانند آنها را ویرایش، حذف یا زمانبندی مجدد کنند، اما موساری خاطرنشان کرد که این ویژگی فقط برای پیامها در دسترس است و کاربران نمیتوانند پاسخها را زمانبندی کنند. او همچنین توضیح داد که هدف این است که کاربران کنترل بیشتری بر برنامه پیام خود داشته باشند، اما همچنان بر اهمیت مکالمات فوری و به موقع تأکید دارد.
این ویژگی که متا مدتهاست روی آن کار میکند، در حال آزمایش است، در حالی که توسعهدهنده برنامه، الساندرو پالوچی، در سال جاری چندین بار از قابلیت زمانبندی پیامها در رشتهها خبر داده است. علاوه بر این، در روزهای اخیر اینستاگرام نیز به کاربران اجازه داده است که پیام های مستقیم خود را (DM) برنامه ریزی کنند.
در همین حال، مارک زاکربرگ موسس و مدیر عامل متا اعلام کرد که Trades اکنون بیش از 100 میلیون کاربر فعال روزانه و 300 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.
انتهای پیام