اخبار اخبار تکنولوژی

ترور ترامپ ایده ساخت یک زره پرنده را در سر ایلان ماسک انداخت!/ عکس

تبلیغات بنری


دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا اخیرا مورد حمله گلوله قرار گرفت که واکنش رهبران دنیای فناوری را در پی داشت. اگرچه او از این حادثه جان سالم به در برد، اما ایلان ماسک به این باور رسید که شاید زمان آن رسیده است که یک لباس پرنده فلزی بسازد.

سوء قصد به قتل دونالد ترامپ در باتلر، پنسیلوانیا ممکن است ایلان ماسک را بر آن داشته باشد که در پروتکل های امنیتی خود تجدید نظر کند. کاربر موسوم به Whole Mars Catalog در پستی در شبکه اجتماعی X گفت که مدیر عامل تسلا بهتر است امنیت خود را بهبود بخشد. ایلان ماسک پاسخ داد: «شاید زمان ساخت این سپر فلزی پرنده فرا رسیده باشد.

ایان مایلز چیانگ، دوست ماسک و کاربر فعال X نیز از مدیر عامل اسپیس ایکس خواسته تا اقدامات امنیتی خود را سه برابر کند. او نوشت: «اگر آنها بتوانند نزد ترامپ بیایند، پیش شما خواهند آمد. ماسک پاسخ داد:

“روزهای خطرناکی در راه است. دو نفر (در دو زمان مختلف) در طول هشت ماه گذشته سعی کردند من را بکشند. آنها در حدود 20 دقیقه از مقر تسلا در تگزاس با تهدید اسلحه دستگیر شدند.”

پس از ترور نافرجام ترامپ، ماسک سرانجام در پستی حمایت خود را از این نامزد ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد. او همچنین برای ترامپ آرزوی بهبودی سریع کرد.

پس از حادثه تیراندازی، ایلان ماسک در گفتگوهای X در مورد بی کفایتی سرویس مخفی ایالات متحده شرکت کرد. او ادعا کرد که سرویس مخفی یا به شدت ناتوان بوده یا عمدی بوده است. ماسک خواستار استعفای رئیس این سرویس شد.

در اولین ساعات پس از حمله به ترامپ، میم‌های مرتبط با رئیس‌جمهور سابق آمریکا نیز رشد چشمگیری داشتند.

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *