اخبار اخبار فرهنگی

ترکیب جدید اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی نمایش ویدیویی چه کسانی هستند؟ سرتیپی : تلاش کردیم مساله پلتفرم‌ها را برای نظام جا بندازیم

تبلیغات بنری


به گزارش -، مجمع عمومی عادی انجمن صنفی شرکت های نمایشگر ویدئوی آنلاین بعدازظهر امروز سه شنبه 9 مردادماه در سینما خنا برگزار شد و این جلسه با حضور اعضای جدید هیئت مدیره و بازرس شرکت برگزار شد. مجمع انتخاب شد.

به گزارش اعتماد، در نتیجه انتخاباتی که پس از سایر دستورات جلسه برگزار شد، علی سرتپه، مهمت صراف، مهمت جواد شکوری مقدم، حسین میرتاووسی و سعید رسول اف به عنوان اعضای اصلی و سیدرامین موسوی به عنوان اعضای اول انتخاب شدند. آلترناتیو و امیر پروین حسینی آلترناتیو دوم.

سعید نوروزی به عنوان بازرس و امیرحسین حیدری به عنوان بازرس علی البدل رای دادند.

در ابتدای این جلسه که با حضور گسترده اعضا همراه بود دستور جلسه قرائت شد و سپس علی سرطبی رئیس هیئت مدیره و محمدمهدی اصغرپور دبیر انجمن به ارائه مطالبی پرداختند. یک گزارش

رئیس دانشگاه در تشریح اقدامات انجام شده در دو سال گذشته در این مجمع گفت: اتفاقی که در این دو سال افتاد این بود که پس از علاقه خودمان و آقای اصغرپور سعی کردیم مشکل سکوهای نظام را برطرف کنیم. ما از همه طرف تحت فشار بودیم و دو یا سه سکوی اصلی تحت فشار بیشتری بودند.

وی ادامه داد: ما سعی کردیم به جامعه، مردم، مسئولین و نظام بفهمانیم که کار تریبون مخالف انقلاب، نظام و تلویزیون نیست. وی افزود: این اتفاق با کار فشرده‌ای که انجام شد و جلسات زیادی که با دوستان در مجلس داشتیم، دیدار با آقای مخبر به عنوان معاون رئیس‌جمهور و دیدار با رئیس دادستان کل کشور، تلاش کردیم تا وضعیت را روشن کنیم. ” از روی سکوها.”

رئیس از اعضایی که مسئولیت جدید هیئت مدیره را بر عهده خواهند گرفت، خواست جسارت کمک به یکدیگر و کمک به یکدیگر را در مشکلات داشته باشند.

عسگرپور توضیح خود را با توجه به گزارش عملکرد انجمن آغاز کرد: «در دو سال گذشته بیشتر انرژی و وقت ما صرف صحبت‌های آقای سرتپه شده است خود به عنوان رقیب اکنون رفتار خیرخواهانه یا ضدرقابتی دارند و این “به همین راحتی” محقق نشده است.

تصویر 2024 08 20 17 47 28

اصغرپور همچنین به دستاوردهای انجمن در این سال ها از جمله عضویت در سینما خانه، انعقاد تفاهم نامه با سازمان اتحادیه رایانه، تشکیل کمیته محتوایی سازمان اتحادیه رایانه، بحث ارتباط انجمن با اتاق بازرگانی تهران و… اشاره کرد.

گزارش محمد الصراف، خزانه دار انجمن در ادامه این نشست بود و تاکید کرد: در این مدت جلسات خوبی با نهادها و کمیته های مختلف داشتیم که هنوز هم چیزهایی را فراموش نکرده ایم مانند بکارگیری نیروهای ویدئویی درخواستی با تایید صدا و سیما که «با پیگیری اجازه داده نشد». وی همچنین به جزئیات مالی انجمن اشاره کرد.

همانطور که سعید نوروزی، بازرس انجمن گفت: دوستان هیئت مدیره هزینه های زیادی می کنند تا این انجمن پایدار باشد و بتواند رویدادهای خوبی را برگزار کند.

پس از معرفی هشت نفر از اعضای انجمن برای حضور در هیات مدیره و دو نفر برای بازرسی از انتخابات، شروع به کار کرد. در نتیجه علی سرتپه، محمد صراف، محمدجواد شکوری مقدم، حسین میرتاوسی و سعید رسول اف به عنوان اعضای اصلی، سیدارمین موسوی به عنوان علی البدل اول و امیر پروین حسینی به عنوان نفر دوم انتخاب شدند.

سعید نوروزی به عنوان بازرس و امیرحسین حیدری به عنوان بازرس علی البدل رای دادند.

5757

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *