اخبار اخبار تکنولوژی

تصادف ترسناک تسلا، ۴ نفر را به کام مرگ کشاند

تبلیغات بنری


به گزارش سایت رابو، این تصادف در جاده ای نسبتا پرتردد رخ داد و به جز جان باختن 4 سرنشین، یک نفر نیز به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد. یک مقام محلی به رسانه ها گفت: خودرو کنترل خود را از دست داد و با گاردریل و سپس ستون سیمانی برخورد کرد. پس از این برخورد خودرو آتش گرفت.

به گفته بیدل، این مقام محلی تایید کرد که در این حادثه سه مرد و یک زن بین 20 تا 30 سال کشته شدند. راننده دیگری که در زمان حادثه حضور داشت توانست یکی از سرنشینان را از خودرو خارج کند. او با جراحات شدید به بیمارستان منتقل شد، اگرچه انتظار می رود بهبود یابد.

عکس های منتشر شده نشان می دهد خودروی حادثه دیده از محل حادثه در حال انتقال است. پلیس به طور کامل در محل حضور دارد و همچنان در حال بررسی برای تعیین علت دقیق تصادف تسلا است. هنوز مشخص نیست که چرا راننده تسلا کنترل خودرو را از دست داده است.

گفته می‌شود شدت آتش‌سوزی خودرو مستقیماً با سلول‌های باتری تسلا مرتبط است و موضوع موسوم به «فرار حرارتی» به یک نگرانی فزاینده در همه دستگاه‌های مجهز به باتری‌های لیتیوم یون تبدیل شده است.

یکی از مسئولان تورنتو می افزاید: در بازگشایی مسیر حادثه باید دقت بیشتری می کردیم و سپس یکی از باتری هایی که در حین تصادف از خودرو پرتاب شده بود را به محل امنی منتقل کردیم.

باتری‌های لیتیوم یونی حتی چند هفته پس از اولین آتش‌سوزی می‌توانند دوباره مشتعل شوند، بنابراین آتش‌نشانی‌ها توجه زیادی به این مشکل دارند.

البته همان رئیس آتش نشانی با اشاره به اینکه هنوز خیلی زود است که بگوییم باتری ها باعث آتش سوزی تسلا شده اند، می گوید: می خواهم کاملاً واضح بگویم و بگویم که در خودروهای بنزینی نیز شاهد آتش سوزی های وحشتناکی بوده ایم. بنابراین تا زمانی که تحقیق کامل نشده است نمی خواهم در این مورد اظهار نظر کنم.

5858

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *