تصویری از حلقه هوشمند اورا در دست پرنس هری/ این حلقه چه می‌کند؟
اخبار اخبار عمومی

تصویری از حلقه هوشمند اورا در دست پرنس هری/ این حلقه چه می‌کند؟

تبلیغات بنری


نادیا زکالوندحلقه هوشمند Aura حلقه ای است که سال هاست معرفی شده و میزان خواب، ضربان قلب و سایر داده های مربوط به خواب را کنترل می کند. اکنون دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که بیماری هایی مانند دیابت، آنفولانزا یا کووید را می توان با استفاده از این حلقه ردیابی کرد.

شرکت فنلاندی فنلاندی که این انگشتر را به دنیا معرفی کرد، مدعی شد که حلقه هوشمند Ura اولین گجت پوشیدنی برای نظارت بر وضعیت سلامت افراد است و با کمک سنسورهای داخلی، امکان ردیابی خواب و ضربان قلب افراد وجود دارد. بسیاری از افراد در شبکه های اجتماعی در مورد تأثیر مثبت این قسمت بر خواب آنها صحبت کردند و حتی ادعا کردند که این قسمت به آنها کمک کرد نوشیدن الکل را ترک کنند.

در داخل این حلقه سه حسگر وجود دارد:

1. نورهای مادون قرمز کوچک ضربان قلب و تنفس فرد را اندازه گیری می کنند.

2. شتاب سنج که حرکت فرد را اندازه گیری می کند.

3. سنسوری که دمای بدن فرد را کنترل می کند و همچنین چرخه قاعدگی زن را پیش بینی می کند.

حلقه هوشمند Aura باید در حلقه شاخص قرار داده شود و مستقیماً به قلب متصل شود تا اطلاعات دقیق تری به دست آید. البته اگر این انگشتر روی انگشتان دیگر قرار می گرفت باز هم کار خودش را می کرد.

عکسی از انگشتر هوشمند او در دست شاهزاده هری / این حلقه چه کار می کند؟

اکنون با غربالگری بیش از 33000 داوطلب آزمایشی و ردیابی بیش از 5 میلیون خواب شبانه این افراد، دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که با استفاده از این حلقه هوشمند می توان دیابت، آپنه خواب، تب، آنفولانزا و حتی ویروس کرونا را ردیابی کرد.

منبع:

ایمیل روزانه

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *