تغییر عجیب قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، هایما، شاهین، کوییک و ساینا + جدول
اخبار اخبار اقتصادی

تغییر عجیب قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، هایما، شاهین، کوییک و ساینا + جدول

تبلیغات بنری


به گزارش -، روزهای اخیر شاهد تداوم روند نوسانی بوده است. اما نوسانات امروز عمیق تر از روزهای گذشته بود.

به گفته فعالان بازار خودرو، اگرچه در روزهای اخیر قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی افزایش یافته است، اما این گرانی نتوانسته معاملات در بازار خودرو را روشن کند و همچنان تعداد ناظران از تعداد فروشندگان بیشتر است. .

بر اساس ارزیابی امروز بازار، «کوئیک گیر اس» بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد و پس از آن «ساینا اس» به افزایش 6 میلیون تومانی دست یافت.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنما و باما حاکی از آن است که در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت های داینا پلاس 6 دنده ای توربو، پژو i 207 اتوماتیک TU5P، هایما S7، تارا اتوماتیک V2 و پژو پارس وجود دارد. “LX” مدل 1402 و “Rana Plus” مورد ارزیابی قرار گرفتند. به گزارش خبرنگار تک نیوز، قیمت «دنا پلاس 6 دنده ای توربو» امروز در بازار با 5 میلیون افزایش به 930 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر با بررسی بازار می توان گفت پژو i 207 اتوماتیک TU5P در قیمت 890 میلیون تومان باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری «اختاز نیوز»، قیمت «هایما اس ۷ پلاس» یک میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان تعیین شد و بدون تغییر باقی ماند. همچنین ارزیابی ها حاکی از آن است که قیمت «تارا وی 2 اتوماتیک» امروز به 915 میلیون تومان در بازار و افزایش 5 میلیونی رسید. قیمت رانا پلاس به 610 میلیون تومان رسید و پژو پارس LX مدل 1402 در 845 میلیون تومان باقی ماند.

قیمت محصولات سایپا

در بین محصولات سایپا قیمت خودروهای «شاهین جی»، «هچ بک طیبا EX»، «کوئیک گیر آر» مدل 1402، «کوئیک گیر اس»، «کوئیک اتومات آر»، «اطلس» و «سینا گیر اس» افزایش یافت. امروز. ارزیابی شد و بر اساس ارزیابی امروز بازار، قیمت «شاهین جی» به 720 میلیون تومان رسید و تغییری نکرد.

امروز از خانواده کویک، قیمت «دنده کیویک آر» در بازار 415 میلیون تومان و «کویک آر اتوماتیک» 525 میلیون تومان باقی مانده است و تغییر قیمت نداشته است، در حالی که «کیویک دنده اس» ” 417 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. در بازار و رشد 7 میلیونی داشت.

بررسی بازار همچنین نشان می دهد که قیمت «ساینا دنده اس» با افزایش 6 میلیونی به 431 میلیون تومان در بازار رسید. بررسی ها همچنین نشان داد که قیمت اطلس در بازار امروز به 537 میلیون تومان رسیده و تغییری در قیمت نداشته است.

تغییر عجیب قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، هایما، شاهین، کوییک و ساینا + جدول

223225

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *