اخبار اخبار اقتصادی

تغییر ناگهانی قیمت خودرو در بازار/ این خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد + جدول

تبلیغات بنری


به گزارش -، بررسی قیمت های اعلام شده نشان می دهد که بازار خودرو در روزهای پایانی هفته شاهد تلاطم بوده و این فراز و نشیب در تولیدات داخلی بیشتر است. طبیعتا تعداد زیادی از محصولات همچنان با قیمت روزهای قبل در حال معامله هستند.

تجارت نیوز نوشت: قیمت خودرو امروز پنجشنبه 4 مرداد 1403 تعیین شد که از ابتدای هفته بازار خودرو با نوسانات آرام به بازاری داغ تبدیل شده است اما این تغییر در محصولات مونتاژی کمتر از داخلی است. محصولات با ثبت نوسانات قیمت از 500 هزار تومان تا 95 میلیون تومان.

به دلیل قیمت دلار و ورود آن به کانال پایین، محصولات داخلی و کل به موازات قیمت دلار کاهش یافت و شاهد تلاطم بود.

قیمت خودروهای محلی

گزارش ها حاکی از آن است که قیمت خودروهای داخلی بر اساس دلار در نوسان است.

مدل دنا پلاس توربو اتوماتیک (اختیاری) با کاهش 11 میلیون تومانی با قیمت 949 میلیون تومان، گران ترین مدل نسبت به نمونه های خود است.

سورین پلاس دوگانه سوز یکی از محصولات داخلی ایران خودرو است که مانند دیگر مدل هایش قیمت آن کاهش یافته است. خودروی مذکور با کاهش هفت میلیون تومانی با قیمت 712 میلیون تومان به فروش می رسد.

کوییک جی ایکس ال بر خلاف مدل های دیگرش که ثابت مانده اند، در بازار با قیمت 407 میلیون تومان به فروش می رسد.

رانا پلاس یکی از محصولات داخلی محسوب می شود که روند نزولی به خود گرفت و ارزش آن با کاهش شش میلیون تومانی به 602 رسید.

قیمت خودرو مونتاژ شده

بازار مونتاژ خودرو نیز مانند تولیدات داخلی با تغییراتی همراه بوده اما شدت و میزان آن کمتر است.

چانگان CS35 فول 2023 یکی از انواع این خودرو بوده و با روند صعودی 95 میلیون تومانی با قیمت 1.570 میلیون تومان معامله می شود. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی شود.

JAC J4 یکی از اقتصادی ترین محصولات شرکت کرمان موتور با افزایش سه میلیون تومانی در بازار با قیمت 775 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

قیمت هیوندای النترا یکی از محصولات مونتاژی شرکت کرمان موتور با کاهش 90 میلیون تومانی به دو میلیارد و 600 میلیون تومان رسید.

KMC J7 یکی از سدان های مقرون به صرفه کرمان موتور امروز با شکست از روند تعیین شده با 13 میلیون تومان افزایش به قیمت 1.602 میلیون تومان فروخته شد.

تغییر ناگهانی قیمت خودرو در بازار/ این خودرو 90 میلیون تومان گران شد + جدول

223225

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *