اخبار اخبار تکنولوژی

توجه مردم به پزشکیان، جلیلی و دیگران طی ۱۵ روز اخیر چگونه تغییر کرده است؟ / فیلم

تبلیغات بنری


به گزارش وب سایت رابو، تحلیل جستجوی نامزدهای انتخاباتی در گوگل در هفت روز گذشته نشان می دهد که در بین نامزدهای ریاست جمهوری، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و مصطفی پورمحمدی از نظر افکار عمومی عقب مانده اند و رقابت بین این دو نفر. مسعود محمدی. بداشیان، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و علیرضا زاکانی در حال اجراست. در همین حال، پزشکان بالاتر از بقیه باقی می مانند. قالیباف به سطح جلیلی رسیده است و زاکانی اگرچه از قاضی زاده و پورمحمدی فاصله گرفته اما به همان اندازه با قالیباف و جلیلی فاصله دارد.

روند رو به رشد جستجو نشان می دهد که به جز بحث ها، هیچ چیز دیگری نتوانسته است توجه عمومی را به انتخابات جلب کند و به گرم شدن رقابت کمک کند.

تغییر در نفع نسبی کاربران اینترنت در 4 کاندیدای علاقه مند به انتخابات ریاست جمهوری

در این میان روند تغییرات روند عمومی در استان های کشور حکایت از تغییرات جالبی دارد. در شرایطی که مادها (رنگ آبی) در اکثر استان ها از برتری نسبی یا مطلق برخوردارند (خط پررنگ نشان دهنده برتری مطلق و رنگ روشن نشان دهنده برتری نسبی است) در برخی استان ها به ویژه خراسان جنوبی و قم رقابت شدیدی بین مادها و گالیله ها؛ بنابراین رنگ این شهرستان ها بین آبی و قرمز در نوسان است.

روند تغییر نشان می دهد که رقابت اصلی بین پزشکان و جلیلی است و میزان استقبال مردم همچنان پایین تر از سطحی است که می توان گفت در یک دور انتخابات یک پیروزی قاطع رخ خواهد داد.

5454

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *