اخبار اخبار تکنولوژی

تولید پژو پارس در عراق با نام بیجو بابِل + قیمت و مشخصات

تبلیغات بنری


به گزارش – و به نقل از گجت نیوز، اواخر سال گذشته خبری مبنی بر توقف خط تولید پژو پارس به دلیل عدم رعایت استانداردهای 85 گانه منتشر شد. اما کمی بعد در اخبار خودرو خواندیم که سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد که پس از رفع مشکلات ایمنی، تولید پژو پارس ادامه دارد و به زودی به لیست محصولات ایران خودرو باز می گردد.

تولید پژو پارس در عراق با نام جدید

می دانیم که ایران خودرو و سایپا خط تولید برخی از محصولات خود را در برخی از کشورهای همسایه مانند آذربایجان و عراق راه اندازی کرده اند. امروز زمزمه هایی مبنی بر تولید پژو پارس در عراق با قیمتی عجیب به گوش می رسد که حکایت از آن دارد که پس از چالش های ایمنی محصول پرطرفدار خود، این خودروساز خصوصی تصمیم گرفته است تا این سدان محبوب را با خیال راحت در بازار کشورهای همسایه به فروش برساند.

مشخصات و قیمت پژو بابل عراق

پژو پارس یک سدان محبوب از خانواده پژو 405 است که در اواخر دهه 70 در بازار ظاهر شد. این خودرو در ابتدا با نام پرشیا به فروش می رسید و نسخه بهبود یافته 405 محسوب می شد. اما کم کم هویت خود را پیدا کرد و به خودرویی پرفروش تبدیل شد.

بد نیست بدانید که از امروز 11 مدل پژو پارس به بازار عرضه شده است که هر کدام دارای مشخصات فنی و امکانات رفاهی متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند. موتورهای 1.8 لیتری، 1.6 لیتری و حتی 1.9 لیتری قدرت این سدان را تامین می کردند. اکثر مدل های پارس با گیربکس 5 سرعته دستی تولید می شوند و تنها یک نسخه مجهز به گیربکس 4 سرعته اتوماتیک است.

پژو بابل نام عراقی پژو پارس است و به قیمت 13983000 دینار عراق معادل 553 میلیون تومان به فروش می رسد. در عین حال قیمت مدل های مختلف پارس صفر کیلومتر در بازار کشورمان بین 650 تا 800 میلیون تومان است.

227227

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *