تکان شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، تیبا، هایما و شاهین + جدول
اخبار اخبار اقتصادی

تکان شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، تیبا، هایما و شاهین + جدول

تبلیغات بنری


به گزارش -، پیش فروش 4 محصول سایپا به متقاضیان عادی، طرح جمعیت جوانان، حمایت خانواده و تعویض خودروهای فرسوده یکی از دلایلی است که می توان به کاهش قیمت خودرو نسبت داد. در بازار. از سوی دیگر انتظارات دولت جدید از صنعت خودرو نیز در کاهش قیمت خودرو تاثیرگذار بود.

از سوی دیگر، قیمت دلار همواره به عنوان یکی از مهم ترین محرک های بازار خودرو شناخته شده است. امروزه این استاندارد نوسانات را کاهش داده و بازار خودرو را تحت تاثیر قرار داده است. کارشناسان کاهش نرخ ارز را یکی از عوامل اصلی کاهش قیمت خودرو در بازار می دانند.

بررسی قیمت خودروهای داخلی نشان می‌دهد که خودروهای تارا اتوماتیک V2 و رانا پلاس با کاهش 10 میلیونی بیشترین کاهش را امروز در بازار کسب کردند و با این شرایط، رانا پلاس تا مرز 600 میلیون افت کرد. . .

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات شرکت ایران خودرو امروز قیمت «داینا پلاس توربو اتوماتیک»، «پژو 207 پانوراما اتوماتیک»، «هایما S7»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» ارزیابی شد. “. به گزارش خبرنگار تک نیوز، قیمت داینا پلاس توربو اتوماتیک امروز در بازار به 960 میلیون تومان رسید و قیمت تغییری نکرده است. از سوی دیگر با بررسی بازار می توان گفت که «پژو 207 با موتور U5P اتوماتیک» مدل 1402 به قیمت 960 میلیون تومان رسید. به گزارش «تخاص نیوز»، قیمت «هایما اس 7 پلاس» نیز به یک میلیارد و 600 میلیون تومان رسید. همچنین ارزیابی ها نشان می دهد «تارا وی 2 اتوماتیک» مدل 1402 امروز به قیمت 880 میلیون تومان در بازار رسیده و 10 میلیون کاهش داشته است. قیمت تمام شده «رانا پلاس» به 600 میلیون تومان در بازار رسید و 10 میلیون کاهش را تجربه کرد. اما در میان پرطرفدارترین خودروهای ایرانی، قیمت پژو پارس LX مدل 1402 امروز با کاهش 5 میلیون تومانی به 830 میلیون تومان رسید.

قیمت محصولات سایپا

از بین محصولات سایپا، قیمت «شاهین جی»، «تیبا هاچ بک EX»، «کوئیک گیر آر»، «کویک گیر اس»، «اطلس» و «سینا گیر اس» ارزیابی شد. از سوی دیگر قیمت شاهین جی امروز در بازارها به 700 میلیون تومان رسید و تغییری در قیمت نداشته است. اما در میان خانواده کویک، امروز شاهد ثبات قیمت بودیم و «دنده کیویک آر» ۴۱۰ میلیون تومان و «دنده کیویک اس» ۴۱۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد. به گزارش پایگاه خبری «تخاص»، ارزیابی بازار نیز نشان می دهد که تیبا هاچ بک EX امروز قیمت گذاری نشده است. بررسی بازار همچنین نشان می دهد که قیمت «ساینا دنده اس» به 405 میلیون تومان رسیده و تغییری در قیمت نداشته است. همچنین بررسی ها نشان داد که قیمت اطلس امروز در بازار با کاهش 5 میلیونی و قیمت تمام شده آن 510 میلیون تومان بوده است.

تکان شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، تیبا، هایما و شاهین + جدول

223225

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *