اخبار اخبار تکنولوژی

تیگو ۷ جدید، کپی دقیق از رنجروور با قیمت ۸۴۰ میلیونی! / عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدین_ جایی که چری تیگو 7 اسپرت بیشتر به لندرور شباهت دارد در جلو است. جلوپنجره تیگو 7 جدید یادآور محصولات لندرور و رنج روور است. حتی چراغ های روشنایی در روز نیز شبیه چراغ های رنجروور ایووک هستند.

اگرچه چری این خودرو را تیگو 7 می نامد، اما نسخه اسپورت آن ارتباط نزدیکی با خودروهای دیگری که نام تیگو 7 دارند، ندارد، زیرا شباهت زیادی به 06 چری تانسو، معروف به Jaecoo J7 در خارج از چین دارد.

تیگو 7 جدید کپی رنجروور با قیمت 840 میلیون است! /تصویر

در کناره‌ها، این خودرو با دستگیره‌های درهای مخفی و ستون‌های مشکی عرضه می‌شود. اگرچه تیگو 7 اسپورت بر اندازه جمع و جور و شخصیت شهری تمرکز دارد، یک محفظه ذخیره سازی بین ستون های C و D در سمت چپ خودرو نصب شده است.

تیگو 7 جدید کپی رنجروور با قیمت 840 میلیون است! /تصویر

در داخل، تیگو 7 اسپرت و چری تانسو 06 تقریباً یکسان هستند. چری تیگو 7 اسپرت دارای صفحه کیلومتر شمار شناور، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگ و همچنین شیفتر بزرگ است.

جزئیاتی از موتور چری تیگو 7 اسپرت اعلام نشده است اما انتظار می رود که از مشخصاتی مشابه با تانسو 06 استفاده کند که این بدان معناست که این خودرو دارای موتور 1.6 توربو با حداکثر قدرت 194 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن متر خواهد بود. . این موتور به گیربکس هفت سرعته دوکلاچه متصل است. پیش بینی می شود قیمت این خودرو به حدود 14 هزار دلار (840 میلیون تومان) برسد.

منبع: کام. carnewschina

322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *