اخبار اخبار فرهنگی

جایزه عکس جهانی تئاتر برای عکاس ایرانی

تبلیغات بنری


به گزارش اخبارآنلاین، کیاریش مصیبی عکاس در مسابقه بین المللی عکاسی تئاتر اوکراین در سال 2024 شرکت کرد و توانست مقام اول حرکت در بخش هنری و مقام سوم را در بخش آزاد این مسابقه کسب کند.

مقام اول حرکت در بخش هنری مسابقه تصویری از نمایش «پرومته/طاعون» به کارگردانی شهاب صحی بود که در سال 1396 در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به نمایش درآمد.

مقام سوم بخش آزاد مسابقه، عکسی از پشت صحنه نمایش «پدر» به کارگردانی اروند دشت آرایی است که در سال 1401 در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به نمایش درآمد.

عضویت در انجمن های عکاسان تئاتر، انجمن بازرگانی عکاسان ایران، انجمن بازرگانی عکاسان ایران و همچنین عضویت در هیات مدیره انجمن ملی صنفی عکاسان تئاتر ایران از جمله فعالیت های تجاری این هنرمند است. .

داوری تور عکاسی تئاتر جشنواره بین المللی هنرهای نمایشی هایفست ارمنستان، هشتمین دوره جشنواره تئاتر دانشجویی و مردمی «تئاتر ثمر»، مسابقه بین المللی عکاسی گروه هنری هاله، اولین نمایشگاه مجازی عکس مرکز عکس اصفهان. تئاتر، و بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی در ایران و … نیز مسئول آن بود.

کیاریش مصیبی در کارنامه هنری، مقام اول و تندیس سی و هشتمین جشنواره تصاویر تئاتر فجر، مقام اول نوزدهمین جشنواره انجمن منتقدان و نویسندگان تئاتر ایران در بخش تصویر، مقام دوم سی و چهارمین دوره و سی و هفتمین جشنواره بین المللی تصاویر تئاتر فجر، عکاس برگزیده دومین جشنواره عکس شهر من، در بیستمین و بیستمین دوره از جشنواره عکس تئاتر دانشگاهی، مقام اول تندیس جشنواره را کسب کرد.

5757

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *