جدیدترین خودروی شیائومی، کپی‌برداری از «فراری» است؟ / عکس
اخبار اخبار تکنولوژی

جدیدترین خودروی شیائومی، کپی‌برداری از «فراری» است؟ / عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدینپس از شنیدن شایعات مختلف در ماه آوریل، اولین نمونه اولیه شاسی بلند شیائومی در خیابان ها مشاهده شد. این مدل جدید که در حال حاضر با نام MX11 شناخته می شود، به اندازه مدل های جدید عرضه شده نخواهد بود. تصاویر به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی چینی (نمونه های زیر) نشان می دهد که این خودرو از نظر شکل و اندازه بیشتر شبیه فراری پوروسانجیو است.

نیمه جلوی گوشی جدید شیائومی کمی بلندتر و جلوپنجره آن کمی بالاتر است. استتار و روکش بدنه، دیدن چراغ‌های جلو، جلوپنجره و ورودی‌های هوا را کمی دشوار می‌کند، اما انتظار می‌رود که کاملاً شبیه به سدان SU7 باشد. مانند SU7، یک سنسور لیدار در بالای شیشه جلو نصب شده است.

یک ماشین است

شکل منحصر به فرد نمونه اولیه به ویژه هنگامی که از جانبی مشاهده می شود مشهود است. پنجره های جانبی کمی بلندتر هستند و درب عقب نیز بالاتر است. این تغییرات به افزایش فضای سر برای سرنشینان عقب و همچنین افزایش فضای چمدان کمک می کند.

یک ماشین است

شباهت‌های بین SUV شیائومی و نسخه سدان آن در قسمت عقب نیز ادامه دارد، جایی که همان چراغ‌های عقب LED و نوار نور ظاهر می‌شوند. این نمونه اولیه همچنین دارای چراغ ترمز سوم زیر شیشه عقب بود.

جزئیات فنی این مدل مشخص نیست، اما در ماه آوریل، گزارش ها حاکی از آن بود که این مدل از پلتفرم متفاوتی نسبت به SU7 استفاده خواهد کرد. رسانه های چینی انتظار دارند شاسی بلند جدید شیائومی در سال 2025 رونمایی شود.

منبع: کام

54322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *