اخبار اخبار اقتصادی

جدیدترین محصول سایپا قیمت‌گذاری شد /عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدین_ شاهین پلاس اتوماتیک در واقع نسخه ارتقا یافته و اتوماتیک شاهین است و تغییراتی در موتور، گیربکس و امکانات به خود دیده است. سایپا چندی پیش قیمت کارخانه شاهین پلاس اتوماتیک مرداد ماه سال جاری را ۶ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۱۴۱ هزار و ۷۸۴ ریال (بدون احتساب هزینه های مالیات، شماره گذاری، بیمه و …) اعلام کرد که تقریبا گران ترین محصول سایپا است.

این خودرو به جز اضافه شدن لوگوی “Plus” در عقب، تغییر عمده ای در طراحی بیرونی خود شاهد نبود. محتوای اصلی تغییرات مربوط به موتور و گیربکس خودرو است. زیر کاپوت این نسخه جدید یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ تنفس طبیعی به نام ME16 یا TU5 Plus قرار دارد که می تواند تا 115 اسب بخار قدرت و 147 نیوتن متر گشتاور تولید کند. قدرت خروجی از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

جدیدترین محصولات سایپا قیمت گذاری / عکس

سیستم تعلیق جلوی این سدان از نوع مک فرسون بوده و در قسمت عقب نیز یک قاب نیمه مستقل H وجود دارد. فرمان این خودرو نیز از نوع کمکی برقی است.

جدیدترین محصولات سایپا قیمت گذاری / عکس

نمای داخلی شاهین به جز تغییرات امکانات و برخی آپشن ها شاهد تغییرات مشهود دیگری نبوده است. فرمان برقی، استارت دکمه ای، سانروف، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، سنسور نور، تهویه مطبوع اتوماتیک، گرمایش و تنظیم برقی صندلی راننده، کنترل پایداری برقی، کنترل استارت در سربالایی، حالت اسپرت و برف، گیربکس الکترونیکی، دو کیسه هوا ، سنسور پارک، دوربین عقب، صفحه نمایش لمسی اندروید 10 اینچی، آینه های تاشو برقی و … از جمله امکانات کلی شاهین پلاس است.

227322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *